Monday 11 November 2013

Manfaat GLA Shaklee - 5 Sebab GLA Complex Shaklee Sangat Best

fungsi gla shaklee

Kenapa GLA Complex Shaklee terbaik dan sangat best? GLA Complex bukan sahaja untuk kesuburan, malah untuk kecantikan kulit, untuk kesihatan kuku, untuk kuruskan badan, orang lelaki pon boleh ambik gla shaklee tau. GLA shaklee berupaya untuk mengecutkan dan menghilangkan cyst jugak tau. Jom kita tengok satu demi satu kebaikan dan manfaat gla shaklee ni. Awesome. 

1. GLA Complex Membantu Meningkatkan Peluang Untuk Hamil 
Secara ringkas, GLA (asid gamma linolenik) sebenarnya membantu seseorang wanita itu untuk menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti (egg white cervical mucus). Cecair mucus ini sangat penting kerana ia membantu memudahkan pergerakan sperma ke tiub fallopian di mana ovum menanti untuk disenyawakan. Selain daripada itu, dengan mempunyai kandungan GLA yang cukup, cecair mukus ini turut membantu meningkatkan jangka hayat sperma di dalam tiub fallopian sehingga 5 hari (insyaALLAH). Jadi secara tidak langsung peluang untuk persenyawaan berlaku (dalam tempoh subur itu) pun turut meningkat walaupun suami dan isteri tidak bersama ketika itu. 

Untuk kesan yang lebih baik, amalkan GLA bersama ESP, Zinc dan Vitamin-E untuk suami. 

2. GLA Complex Membantu Melegakan PMS (Sindrom Pra-Haid)
Antara perkara yang paling menyeksakan semasa PMS ialah senggugut. Salah satu sebab kenapa kaum wanita mendapat sindrom ini ialah kerana kekurangan asid gamma linolenik ini di dalam tubuh. Jadi, dengan mengamalkan GLA Complex, insyaALLAH akan membantu mengurangkan ketidakselesaan ketika PMS ini. 

Disyorkan untuk ambil GLA Complex bersama OsteMatrix dan B-Complex. 

3. GLA Complex Membantu Mencantikkan Kulit Wajah
Istimewanya GLA Complex daripada Shaklee kerana ia turut diperkaya dengan Vitamin E yang terkenal sebagai vitamin untuk kecantikan kulit. Dengan fungsi GLA Complex sendiri yang membantu mengatur fungsi hormon dalam tubuh, kandungan vitamin E ini menjadikan kulit lebih lembab, mengurangkan jeragat, tidak berminyak dan berseri-seri. 

Untuk kesan optimum, amalkan bersama ESP sekurang-kurangnya. 

4. GLA Complex Untuk Kesihatan Jantung
GLA mengandungi lemak Omega-6 yang dipercayai membantu menurunkan paras kolestrol jahat (LDL) dalam badan, meningkatkan paras kolestrol baik (HDL), mengurangkan mendapan kolestrol pada dinding arteri (dengan bantuan vitamin E) dan merupakan lemak tidak-tepu yang membantu mencairkan lemak-tepu. 

Terbaik untuk jantung, amalkan bersama Omega Guard. Gabungan Omega-6 dan Omega-3 (yang voleh didapati daripada Omega Guard Shaklee) menambahbaik dengan menstabilkan kadar denyutan jantung dan mengelakkan blood thickening. 

5. GLA Complex Untuk Awet Muda
GLA Complex yang terkenal dengan jolokan nama "EPO Shaklee" ini ternyata memberi kesan lebih hebat. InsyaALLAH. Dengan kandungan GLA yang dua kali ganda EPO normal, ditambah dengan vitamin E dan minyak bunga matahari. Semua ini bersifat anti-oksida, free-radicals, immune-system dan sebagainya membantu tubuh lebih sustain. Hormon prostaglandin yang terhasil dengan cukup juga sebenarnya merupakan pertahanan semulajadi tubuh terhadap penuaan. 

Untuk kesan yang lebih mujarab, amalkan GLA Complex bersama tonik ajaib Shaklee, iaitu VIVIX. 

Saya merupakan pengedar Shaklee di Damansara, Sungai Buloh, Gombak dan Taman Tun Dr. Ismail. COD boleh dilakukan di kawasan-kawasan berikut.

Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp : 012-2570456
Instagram : AmanieHassan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...