Thursday 25 September 2014

Harga Vitamin Shaklee Cekik Darah

Assalamualaikum..

Yesss.. Vitamin Shaklee mahal giler. Orang kaya je yang mampu beli dan makan vitamin Shaklee.. Orang yang poket tebal je boleh makan vitamin Shaklee.. Orang duit kepuk-kepuk je mampu ambik supplement Shaklee.. Orang biasa-biasa tak boleh makan vitamin Shaklee sebab vitamin Shaklee untuk orang kaya-kaya je..

harga vitamin shaklee cekik darah

Haa penah dengar tak conversation or statement macam tu? Biasa sangat kan. Apetah lagi bagi pengguna dan juga pengedar Shaklee ini sendiri.. That is normal thing. Ape yang mahalnye? Apa yang kaya nyer? tak paham tak paham..

Okay let me explain k. MAHAL bila vitamin shaklee itu dibeli sekaligus untuk full pack yang sebotol penuh tu tapi MURAH apabila ianya sangat menjimatkan. Contohnya B-Complex ada 120 tablets, Vitamin C ada 180 tablets, Lecithin 120 capsules which is lasts for 4-6 months. Means sekali beli terus jadi stock untuk 4-6 bulan yang akan datang. Bukannya perlu dibeli pada setiap bulan.

Tak percaya? Mari saya tunjukkan pengiraan harga vitamin shaklee dengan kuantiti yang diberi. Adakah ianya setanding dengan kualiti yang diberikan? Memang sangat murah tuan-tuan dan puan-puan sekalian. Saya tunjukkan beberapa contoh disini ye.

1. Vitamin C
RM92.50/180 = RM0.51 per tabs..

2. Zinc Complex
RM33/120 = RM0.28 per tabs

3. Lecithin
RM53/120 = RM0.44 per capsules

  • Vitamin C 51 sen sebijik untuk membentuk kolagen dalam badan, meningkatkan sistem imun pertahanan badan, mencantikkan kulit, mencegah kanser, mengelakkan insomnia, merawat demam panas dan macam-macam khasiat lagi. Mahal ke murah 51 sen untuk semua tu? 
  • Zinc 28 kupang je untuk membantu para suami menambahkan bilangan sperma, buat sperma berenang laju-laju menuju ovum, meningkatkan daya seksual dan kesihatan organ reproduktive, melindungi kesihatan prostat, membantu ibu bersalin pulih dari luka bersalin, membawa wanita mengurangkan masalah keguguran rambut dan paling best zinc boleh merawat keradangan kulit seperti jeragat dan jerawat. 
  • Lecithin 44 sen untuk mengemulsi lemak yang lama dan untuk mengelakkan daripada lemak terkumpul lagi lama, lagi banyak dan menyebabkannya menjadi lagi berlemak dan susah nak pecah, mencantikkan otot selepas kurus, menghalang batu karang, bagus untuk pelajar kerana ia meningkatkan daya ingatan, mengurangkan tekanan darah tinggi, mengelakkan sembelit dan sebagainya. 
Info lanjut mengenai produk tersebut dan produk lain-lain boleh terus search di entry blog saya ye. Dan untuk order secara online produk shaklee di rumah sendiri, boleh klik DISINI

Okay sekarang faham kan konsep mahal dan murah produk shaklee. Jika hendak dibandingkan dengan supplement brand lain yang dijual di Watson, Guardian atau kedai toko-toko jamu yang lain, mana lagi murah? So, jauhari lebih mengenal manikam. Sekiranya anda pakar mengenai pemakanan, makanan tambahan, bandingkan kualiti vitamin Shaklee dengan vitamin yang lain. Adakah ianya setanding harga? Ini kerana produk Shaklee adalah produk semulajadi, bebas dari bahan kimia dan sepatutnya ianya lebih mahal kerana kos yang sangat tinggi untuk menghasilkan makanan tambahan yang semulajadi dan berkesan. 

harga vitamin shaklee cekik darah

Walaubagaimanapun, kesihatan memang tidak dapat dibeli dengan wang ringgit. Jadi, kita berusaha untuk mengekalkan kesihatan berada pada tahap yang maksimum. Duit kepuk-kepuk tapi selalu sakit pon tak best jugak kan. Tak payah tunggu duit kepuk-kepuk dulu baru boleh beli vitamin Shaklee. Set-set yang diberikan adalah mengikut cadangan, jadi saya akan berikan konsultansi sebelum proses jual beli untuk memuashati kedua belah pihak. Mari kita sihat bersama Shaklee. 

Saya merupakan pengedar Shaklee di Bandar Sri Damansara. Untuk belian secara online, klik DISINI.

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Shaklee Independent Distributor 

Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 012-2570456
Instagram : @amaniehassan

6 comments:

  1. yes setuju sangat!
    bila skait baru fikir itu semua murah agaknya

    ReplyDelete
  2. kalau tengok harga sebotol, memang nampak macam mahal...tapi bila dikira harga untuk sebiji, memang berbaloi2!

    ReplyDelete
  3. kalau kita kira ikut pengambilan produk shaklee ini, harga tak lah mahal malah lebih jimat jika dibandingkan dengan vitamin yang lain yang berada di pasaran. Pilihan memilih vitamin shaklee sebagai makanan tambahan untuk anda adalah tepat sekali.

    ReplyDelete
  4. Tak kenal maka tak cinta. Bila dah jatuh cinta harga tak peduli dah sebenarnya. Macam tudung tuuuuttt

    ReplyDelete
  5. betul , agaknya kenapa shaklee packing vitamin dia byk byk ye.. dia yakin agaknya kalau org yg mkn vitamin dia memang akan continue lagi sbb best

    ReplyDelete
  6. jimat & berbaloi sebenarnya..lepas kenal shaklee, sy selalu compare kat farmasi harga & kuantiti produk lain..lagi mahal..huhuu

    Rahsia Pulih Dengan Cepat Selepas Bersalin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...