Friday 15 January 2016

Testimoni Vivix Untuk Kencing Manis

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

rawat kencing manis dengan vivix

Kencing manis merupakan salah satu daripada 10 penyakit pembunuh utama di Malaysia di samping strok / angin ahmar, tibi dan barah paru-paru.

Tanda-tanda atau simptom kencing manis kadang-kadang terlalu sukar untuk dikesan sehinggakan pesakit tidak sedar mereka menghidapinya sehinggalah penyakit itu sampai ke tahap yang sangat serius. Oleh itu adalah penting untuk anda mengenal pasti tanda-tanda tersebut dan mendapatkan rawatan segera, bagi mengelakkan anda dari menjadi korban penyakit kencing manis.

Jenis-jenis kencing manis

Terdapat dua jenis penyakit diabetes yang utama iaitu Kencing Manis Jenis 1 (Diabetes Type 1) dan Kencing Manis Jenis 2 (Diabetes Type 2).

1. Kencing Manis Jenis 1
  • "Insulin Dependent Diabetes Mellitus" (bergantung pada Insulin)
  • Biasanya berlaku pada kanak-kanak dan remaja.
  • Biasanya badan tidak dapat menghasilkan insulin.

2. Kencing Manis Jenis 2
  • "Non-Insulin Dependent Diabetes Mellitus" (tidak bergantung pada insulin)
  • Jenis yang paling biasa ditemui. Lebih daripada 90% penghidap diabetes adalah dari Jenis 2.
  • Biasanya dihidapi oleh orang yang berumur dan berat badan berlebihan.
  • Biasanya sel-sel badan tidak bertindak balas dengan baik terhadap insulin atau insulin yang dihasilkan tidak mencukupi.
Terdapat salah faham yang mengatakan kencing manis Jenis 2 adalah kurang serius berbanding Jenis 1, mungkin kerana pesakit Jenis 1 perlu menyuntik diri sendiri dengan insulin. Sebenarnya kedua-dua jenis adalah serius jika tidak diurus dengan baik.

Vivix merupakan penemuan hebat anti-penuaan selular yang menyokong kesihatan jantung, otak, sistem imun dan sendi malah, vivix juga mampu meningkatkan tahap tenaga selular dan membaiki sel pada tahap selular. 

Saya kongsikan testimoni pengguna yang menghidap kencing manis sehingga terpaksa dibuang isi kaki telah tumbuh dengan cantik. Pastinya setiap penyakit ada penawarnya kecuali mati. 

rawat kencing manis dengan vivix

Oh ya jangan lupa bulan ni promosi Vivix BUY 4 AT 3 atau BUY 2 GET 5% LESS. Untuk pengetahuan, pembelian lebih dari sebotol vivix akan layak mendapat keahlian shaklee secara percuma. 

rawat kencing manis dengan vivix

Saya merupakan pengedar Shaklee di Bandar Sri Damansara. Untuk belian secara online, klik DISINI.

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Shaklee Independent Distributor 

Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 012-2570456
Instagram : @amaniehassan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...