Saturday 23 January 2016

Kesan Sampingan Produk Shaklee. Nak Lain Dapat Lain?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Hari ni saya nak share #shakleeeffect kepada semua pembaca. Shaklee effect maksudnya pengguna telah mendapat kebaikan, manfaat dan sangat berpuas hati selepas konsisten penggunaan produk2 shaklee berdasarkan masalah masing2. 

Harini saya share macam mana puan nina mengalami masalah kulit burn yang teruk lepas berjemur kat padang untuk satu program. Biasalah lama2 berjemur2 tengah panas maunya kulit tak terbakar kan. Bagi yang pakai tudung tu mesti akan nampak garisan hitam putih kat pipi. hahaha. Bagi yang pakai jam tangan pulak, walaupun dah bukak jam mesti nampak macam pakai jam lagi kan. haha 

Jom kita tengok apa yang puan nina ambil dan amalkan untuk mengatasi masalah kulit terbakar akibat sinaran matahari dan apa hasilnya. 


Nampak tak, niat ambil supplement shaklee ni sebab nak kurus tapi boleh pulak cantik? Haaa hebat kan. Ramai yang kata shaklee ni mahal, tapi shaklee punya produk ni sebenarnya sangat jimat dan multifunction. Buktinya? Inilah dia.. 

Saya merupakan pengedar Shaklee di Bandar Sri Damansara. Untuk belian secara online, klik DISINI.

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Trusted Healthy & Beauty Consultant

Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 012-2570456
Instagram : @amaniehassan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...