Thursday 14 January 2016

Review Krim Serbaguna Herbal Blend Yang Terbaik

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

Saya nak buat review mengenai Herbal Blend Multi-Purpose Cream Shaklee. Dah lama saya pakai cream ni sejak saya mula2 join shaklee lagi. Kalau dah multipurpose tu macam2 cara lah boleh guna kan. 

kegunaan herbal blend



Yang biasa saya pakai adalah untuk kaki. Masa tu tolong mak kat kedai makan. Mak saya ada kedai makan. Kaki memang penat, sakit, tumit keras dan kalau biarkan boleh pecah, buku lali menggelupas sampai sakit kalau tergeser dengan kain. Jadi lepas mandi je saya akan sapu cream ni di kaki. Seriously memang sangat mujarab dan berkesan. 

Kedua saya pakai apabila kena gigit nyamuk ke, semut ke atau apa2 serangga yang tidak berbahaya la. Lepas sapu je terus hilang rasa gatal tau. Kulit kalau lama2 digaru mulalah merah dan berdarah. Pastu berparut. Sekarang saya letak je 1 tube herbal blend ni dalam hand bag. Bawak je kemana2. 

Ketiga untuk kulit kering. Kulit yang kering yang biasa terdedah dengan cahaya matahari, dengan aircond memang akan cepat kering. Saya sapu je kat badan. Kalau kat luar sapu kat tangan dan kaki sebab itulah yang selalu terdedah dan cepat kering. 

Alhamdulillah saya sangat berpuas hati dengan krim serbaguna herbal blend ni. Ada juga yang guna untuk merawat ruam anak, rawat eczema dan macam2 lagi. Yang tu nanti saya akan tunjukkan testimoni yang lain ye. Arini testimoni saya je dulu. kikiki 

Saya merupakan pengedar Shaklee di Bandar Sri Damansara. Untuk belian secara online, klik DISINI.

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Shaklee Independent Distributor 

Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 012-2570456
Instagram : @amaniehassan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...