Friday 8 January 2016

Promosi Terhebat Shaklee Januari 2016

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

Happy New Year dan semoga tahun ni lebih baik dari tahun sebelumnya. Ada yang berazam untuk cari side income tahun ini.? InsyaALLAH Shaklee salah satu caranya untuk menjana pendapatan sampingan samada melakukannya secara full time ataupun pert time. 

beli vitamin shaklee murah




1) Vivix 

  • Buy 7 at 6 
  • Buy 2 Get 5% discount 
  • Klik disini untuk info mengenai VIVIX 
2) Zinc Complex 
  • Buy 4 at 3 
  • Untuk pengetahuan, selepas habis promosi ini, pengeluaran zinc akan dihentikan jadi ini merupakan pembelian yang terakhir ya. Saya pon beli siap2 untuk berpantang nanti. 
  • Klik disini untuk info mengenai ZINC 
3) Vitalea For Children 
Oh ya, kalau nak beli sebotol2 pon boleh ya. Contact saya untuk ketahui caranya bagaimana. 

Saya merupakan pengedar Shaklee di Bandar Sri Damansara. Untuk belian secara online, klik DISINI.

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Shaklee Independent Distributor 

Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 012-2570456
Instagram : @amaniehassan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...