Thursday 28 January 2016

Hilang Sembelit, Kejang Kaki dan Sakit Urat Dengan Ostematrix

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

Bagi yang sering mengalami masalah seperti 
  • Sakit lutut
  • Sengal2 dan kebas badan 
  • Gusi berdarah
  • Sakit gigi
  • Pening kepala
  • Sembelit 
  • kejang kaki 
Memang saya syorkan untuk ambik Ostematrix. Pengalaman mak saya sendiri yang ambil 4 biji oste sebelum tidur, sakit gigi yang beliau alami hilang keesokan harinya. Saya sendiri yang mengamalkan oste sepanjang 25 minggu tempoh kehamilan ini, memang tak rasa kejang kaki, kebas paha dan betis, sembelit memang sekali pon tak pernah. Alhamdulillah memang sangat membantu. Pernah suami saya mengadu sakit kepala, terus saya suakan 4 biji oste dan 1 biji B-Complex sebelum tidur untuk melegakan dan menghilangkan sakit kepala keesokan harinya. 

Itu testimoni saya dan insan2 terdekat dengan saya. Jom kita tengok apa kata mereka yang mengamalkan oste dan apakah kesannya. 


testimoni ostematrix shaklee
 
testimoni ostematrix shaklee

testimoni ostematrix shaklee

testimoni ostematrix shaklee


Saya merupakan pengedar Shaklee di Bandar Sri Damansara. Untuk belian secara online, klik DISINI.

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Trusted Healthy & Beauty Consultant

Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 012-2570456
Instagram : @vitaworldshop1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...