Tuesday 10 December 2013

Set Keguguran Rambut Shaklee Rawat Rambut Gugur


Selalu tak mengalami masalah rambut gugur? Tambah-tambah masa sikat rambut dan shampoo rambut. Seriously banyak rambut yang melekat di sikat dan tangan. Ibu-ibu selepas melahirkan anak pun ada yang mengalami masalah keguguran rambut akibat faktor tertentu. Untuk info mengenai keguguran rambut ibu selepas bersalin, klik disini

Penjagaan rambut dari luaran dan dalaman penting di samping mengambil pemakanan yang berkhasiat untuk menguatkan kulit kepala dan menguatkan rambut. Set keguguran rambut Shaklee memang sangat membantu. 

SET KEGUGURAN RAMBUT SHAKLEE 


1)  B- Complex 
Inositol, salah satu vitamin B, membantu pertumbuhan rambut. B12 pula adalah satu lagi vitamin B yang menghalang keguguran rambut kerana B12 merupakan komponen rambut itu sendiri.

2) Zinc 
Berfungsi untuk mengawal hormon dalam badan dan membantu penyelenggaraan kelenjar minyak yang dirembeskan pada kulit kepala.

3) Revitalizing Shampoo 
Humektan bertindak bagi melicinkan kutikel rambut dan melebatkan rambut. Sistem pembersih yang lembut dan berpaten di samping Menyegarkan dan menyeimbangkan kulit kepala serta rambut tanpa terlalu melembapkan atau mengeringkannya.

4) Lightweight Conditioner 
Melicinkan dan melembapkan rambut tanpa menjadikannya terlalu melekit. Ia Mengembalikan elemen struktur supaya rambut kelihatan lebat, berkilat dan sihat di samping menghilangkan kesan statik agar rambut mudah digayakan dan diurus.

Saya merupakan pengedar Shaklee di Damansara, Sungai Buloh, Gombak dan Taman Tun Dr. Ismail. COD boleh dilakukan di kawasan-kawasan berikut.

Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp : 012-2570456
Instagram : AmanieHassan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...