Sunday 8 December 2013

Shaklee Collagen Powder Menangani Masalah ANnti-Penuaan

collagen shaklee

Untuk artikel-artikel sebelum ini saya dah ceritakan lebih lanjut mengenai Shaklee Collagen Pwder yang menjadi kegilaan ramai rakyat Malaysia. So kali ni saya nak ceritakan kenapa shaklee collagen powder menjadi kegilaan orang ramai, kenapa menjadi pilihan berbanding collagen-collagen lain di pasaran sekarang. Siap buat masker lagi tau. Kesannya, memang kulit tegang sangat-sangat. Terbaik. 

Jadi, ini adalah sebab kenapa Shaklee Collagen Powder menjadi pilihan ramai wanita di luar sana. Ibu yang mengandung pun boleh ambil collagen powder ni. Ibu menyusu tidak disarankan. Selepas anak umur 2 tahun selepas berhentu breastfeed, bole ambil collagen ni. 

1. Merupakan suplemen KOLAGEN HEBAT yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.

2. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

3. Mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Satu hidangan dipek dalam satu sachet untuk memudahkan anda menggunakannya pada bila-bila masa dan di mana-mana saja.

4. Gabungan tujuh bahan utama untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan dari dalam ke luaran. Ekstrak biji benih Camelia Japonica, Ekstrak Pfaffia, Kolagen ikan, Ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus Acidophilus, Vitamin C, Vitamin B.

Manfaat Shaklee Collagen Powder.

manfaat collagen shaklee

Sumber Shaklee Collagen Powder 

sumber shaklee collagen powder

harga shaklee collagen powder


manfaat collagen bagi tubuh

shaklee collagen powder murah

Kenapa Shaklee Collagen Powder? 


shaklee collagen powder benefit

berkesan ke shaklee collagen powder

Adakah anda mengalami masalah seperti di bawah? 

cegah penuaan

Jika ya, anda patut mencuba Shaklee Collagen Powder kerana : 
  1. Dijamin HALAL
  2. Mendapat Kelulusan KKM
  3. Diiktiraf Doktor Profesional
  4. Tiada Kesan Sampingan
  5. Terbukti Berkesan (Kesan boleh dilihat seawal 7 hari!!)
Untuk mengikuti artikel mengenai Shaklee Collagen Powder pada entry yang terdahulu, sila klik disini

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

hilangkan stretch mark selepas bersalin

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

hilangkan stretch mark selepas bersalin

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...