Wednesday 11 December 2013

Apa Kelebihan Mendaftar Shaklee Dengan Saya?


Sekarang kalau tengok ramai yang jual Shaklee kan. Mungkin ada yang keliru nak register dengan siapa, apa manfaat dan faedah yang akan dapat kalau berdaftar dengan orang tu. Orang lain saya tak tahulah, tapi untuk yang sedang mencari pengedar untuk berdaftar, saya ingin berkongsi manfaat yang akan anda peroleh apabila berdaftar dengan saya yang tidak mungkin anda peroleh dari distributor lain. 

Apa yang best? Semuanya FREE.! 
  1. Saya ada secret group yang sangat best.. kami tidak diajar untuk menarik pengedar Shaklee dari susur galur lain untuk mendaftar dengan kami, kami tidak mencuri customer orang lain. Malah, setiap hari kami dihidangkan dengan amalan dan motivasi berunsurkan kerohanian, bukan semata-mata bisnes untuk kekayaan di dunia, tapi pelaburan untuk akhirat juga. It's FREE.!!!
  2. Saya ada platform untuk belajar buat fb ads. Anda tidak perlu berhabis wang ringgit beratus-ratus malah beribu-ribu semata-mata mengikuti kelas untuk buat fb ads. It's FREE.!! 
  3. Saya ada platform untuk belajar buat blog secara exclusive. Yang membolehkan blog keluar pada muka pertama search engine di seluruh dunia. It's FREE.!!
  4. Saya ada group dimana kesemua customer-customer keluarga Shaklee kami disatukan dibawah group yang sama.. testimoni dan tips yang exclusive diberikan.. It's FREE!!!
  5. Saya ada family Shaklee yang sangat superb dari segi ukhuwah... dari pelbagai background, pelbagai kepakaran, bersatu membentuk 1 group yang sangat mantap..  
  6. Saya ada group untuk train newbie menjadi leader hebat!! It's FREE.!!!! 
  7. Consultation exclusive bagi customer yang membeli produk shaklee dari saya.. Consultation sebelum, semasa dan selepas menggunakan produk shaklee akan diberikan secara percuma. It's FREE!!! 
Semua ni exclusive bagi yang mendaftar dan membeli under saya sahaja ok... for those yang membeli dengan distributor lain ataupun distributor lain yang register dengan group lain, sila refer upline dan distributor anda masing2.. Segala ilmu dan tunjuk ajar terhad dan exclusive kepada yang membeli dan mendaftar dengan saya sahaja. 

Saya merupakan pengedar Shaklee di Damansara, Sungai Buloh, Gombak dan Taman Tun Dr. Ismail. COD boleh dilakukan di kawasan-kawasan berikut.

Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp : 012-2570456
Instagram : AmanieHassan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...