Tuesday 10 December 2013

Jadi Pengedar Shaklee

jadi pengedar shaklee
Ramai yang bertanya saya,
Bagaimana cara untuk menjadi ahli Shaklee?
Apakah faedah menjadi ahli nanti?

Jika anda adalah pelanggan saya atau sesiapa sahaja yang mahu MENJANA PENDAPATAN 4-5-6 ANGKA melalui Shaklee, di sini saya tunjukkan cara-caranya.

Bagaimana mahu mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee?
Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration yuran sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan pendaftaran) atau anda boleh pergi snediri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunanakan ID saya iaitu 1003214 sebagai sponsor / upline 

Yuran keahlian Shaklee 
Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar malalui saya, Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch). Untuk Sabah dan Sarawak, harga pos adalah RM20, jika yuran keahlian Shaklee ialah RM85 

Maintain Point dan Keahlian 
Tidak perlu maintain point dalam shaklee. Sekiranya hanya untuk makan sendiri tidak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma untuk makan sendiri, berkongsi dengan saudara mara, tidak perlu risau untuk maintain points atau minimum purchase

Tidak Wajib Membuat Pembelian Setiap Bulan Untuk Maintain Keahlian? 
Benar, tidak perlu maintain point atau wajib membuat pembelian 

Apa kelebihan menjadi Ahli? 
  1. Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point anda sendiri 
  2. Jika rajin berkongsi dengan point yang tertentu melayakkan kita menerima bonus dalam bentuk cash tanpa perlu ada downline 
  3. Shaklee menawarkan Cash, Car (bonus kereta) dan FREE Convention (local dan International - Umrah bagi Muslim)  
Apakah Kelebihan Mendaftar Dengan Saya? 
  1. Jika anda berminat mahu menjana PENDAPATAN sehinggan 5 ANGKA, anda akan diberi access ke dalam SECRET GROUP FB kami, Hanya ahli sahaja yang dibenarkan masuk 
  2. Anda akan diajar dari A-Z bagaimana untuk memulakan bisnes Shaklee 
  3. Anda akan belajar CARA MARKETING ONLINE, RAHSIA MENJANA 4-5 ANGKA, INFO DAN KONSULTASI PRODUK, CARA MENGENDALIKAN BLOG, FACEBOOK PAGE, FB ADS dan banyak lagi 
  4. Keahlian percuma ke dalam secret group (group customer Shaklee selain dari group ahli Shaklee) 
  5. PERCUMA TIP-TIP RAHSIA UNTUK BANYAKKAN SUSU, PENGURUSAN EBM, KECANTIKAN KULIT, PELANGSINGAN BADAN, dan banyak lagi 
  6. Mendapat keistimewaan untuk pembelian yang seterusnya 
Saya merupakan pengedar Shaklee di Damansara, Sungai Buloh, Gombak dan Taman Tun Dr. Ismail. COD boleh dilakukan di kawasan-kawasan berikut.

Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp : 012-2570456
Instagram : AmanieHassan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...