Thursday 5 December 2013

Energizing Soy Protein - Ada Kesan Sampingan Yang Tersembunyi!!!


esp shaklee

Untuk pengetahuan umum yang belum mengetahui soya terhebat dari Shaklee, saya explain sedikit ye pasal ESP ni. ESP ini diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kuantiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi non-GMO (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Tambahan pula, setiap 850g (satu tin ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.

ESP dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur – tua dan muda. Manakala kandungan Indeks Glisemik (GI) yang rendah iaitu 39 menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap diabetes

Wahh, 1 hidangan ESP bersamaan dengan makanan berikut.!! Imagine kalau tak ambik protein dari ESP, belum tentu lagi kita makan cukup makanan-makanan tersebut dalam satu hari kan. 

hidangan esp shaklee

Tapi, tahukah anda, satu tin ESP memberikan begitu banyak side effect kat kita.!!! Ini adalah antara side effect yang akan dapat selepas consume ESP dari Shaklee. 
  1. ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri
  2. ESP menganjalkan semula payudara yang kendur dan mengembalikan kecantikkan payudara anda
  3. ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih. Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan merupakan salah satu milkbooster yang hebat
  4. ESP juga membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
  5. Bagi ibu-ibu mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
  6. Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan.
  7. Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.
  8. Berkesan mengurangkan eczema dan masalah kulit
Haaa, banyak kan side effect dalam segelas soya yang kita minum ni. Tapi jangan risau, side effect dia sumenye best-best. Minum untuk banyakkan susu aje, tapi dapat kesan sampingan stretchmark hilang, parut operate hilang, breast makin anjal walaupun baru lepas bersalin dan kulit makin putih gebu!!!! Wowww... amazing. 

ESP memang sesuai untuk semua golongan, tua dan muda semua boleh consume ESP shaklee. Tapi ada spesification juga, meh nak tunjuk lebih detail. 

siapa tidak boleh ambil esp

esp shaklee testimoni

Selain kesan sampingan yang kita tak tahu tu, banyak lagi sebenarnye kebaikan dan khasiat ESP shaklee ni. Make it short tengok je gambar ni ye. 

kebaikan esp shaklee

Teruja tak? Tak rugi mencuba tau sebab banyak sangat khasiatnya. 1 sudu setiap hari pon dah cukup so tahan 2 bulan untuk 1 tin ni. 

Saya merupakan pengedar Shaklee di Damansara, Sungai Buloh, Gombak dan Taman Tun Dr. Ismail. COD boleh dilakukan di kawasan-kawasan berikut.

Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp : 012-2570456
Instagram : AmanieHassan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...