Saturday 14 December 2013

Apa Saya Dapat Kalau Jadi Ahli Shaklee? Apa Yang Best?

Adakah anda dan keluarga merupakan pengguna produk Shaklee? Jika ya atau belum menggunakan produk Shaklee, saya ada tawaran menarik untuk anda semua. Yang pastinya sangat menarik dari Shaklee dan specialty bila berdaftar dibawah susur galur saya. 

Ini adalah tawaran terhebat untuk anda semua yang masih belum berdaftar menjadi ahli Shaklee. 

1. CASH BONUS/REBATE

Selain dapat harga ahli, benda yang paling best bila jadi ahli Shaklee ialah kita layak dapat Cash Bonus / Rebate. Sekiranya anda adalah pengguna setia produk Shaklee, kenapa terus membeli dengan pengedar Shaklee yang membolehkan mereka dapat cash bonus tersebut sedangkan anda sering membeli produk shaklee untuk diri anda sendiri dan seluruh seisi keluarga anda. Jadi anda memang layak untuk dapatkan rebate tersebut yang akan di bank in oleh shaklee setiap 15 haribulan. 

Untuk layak mendapatkan cash rebate ni, anda perlu kumpul point yang telah ditetapkan untuk mendapat cash bonus tersebut. Bagi yang suka mengumpul point dan suka sangat membeli produk Shaklee untuk keluarga dan saudara mara, makin banyak la point yang anda kumpul setiap bulan, dan maksudnya makin banyak lah jumlah $$ yang akan di transfer ke akaun anda pada setiap 15 haribulan.  

Bagi pengguna tegar Shaklee yang belum berdaftar dengan Shaklee, sekiranya anda ingin membeli produk-produk Shaklee, sebelum, semasa dan selepas membeli produk tersebut dengan distributor pilihan anda, anda sepatutnya layak untuk mendapat konsultansi percuma mengenai jadual makan vitamin yang betul, sukatan yang betul, tips dan bimbingan yang betul dan exclusive daripada pengedar anda. Supaya tidak berlaku kes salah guna vitamin, salah sukatan, pengguna yang salah untuk sesetengah vitamin, yang boleh menyebabkan kesan yang berlainan dengan yang anda inginkan, contohnya berlaku kes seorang pengguna shaklee yang ingin menurunkan berat badan, tapi semakin bertambah berat badan akibat tiada bimbingan dan konsultansi daripada pengedar tersebut. 

Buat pengguna tegar Shaklee, seharusnya bila jadi ahli Shaklee, bukan sahaja membership tak perlu renew setiap tahun, malah anda sepatutnya dapat masuk group2 eksklusif, malah konsultansi juga adalah seumur hidup juga. Sebab itulah amat penting untuk anda mendaftar dengan orang yang betul-betul berkredibiliti dan berada dalam kumpulan sokongan yang betul. Maklumlah kebiasaanya ahli Shaklee yang asalnya nak makan sendiri biasanya end up akan jadi pengedar Shaklee jugak disebabkan terlalu banyak benefit yang mereka boleh dapatkan dengan Shaklee. Sebab ini jugalah pemilihan kumpulan yang berkualiti amat penting sebelum jadi ahli Shaklee. Bukan main pick up the distributor yang jual harga murah sahaja je. 

2.  SISTEM SHOPPING ONLINE
Sekarang ni produk Shaklee dah boleh dibeli secara online dari website shaklee sendiri. Tak perlu nak bersusah payah ke branch. kalau di kawasan anda takde branch pun takpe, Shaklee akan poskan juga.

Untuk mereka yang dah biasa shopping online, senang aje. klik-klik sahaja. Kalau ada kawan-kawan yang berminat daftar sebagai ahli shaklee pun boleh buat secara online. 
So, macam mana? jom jadi ahli Shaklee. Buat apa bg CASH REBATE/BONUS ni kat orang kan. Baik masuk poket sendiri lagi untung kan.. 

3) PENGHANTARAN DIURUSKAN PIHAK SHAKLEE
Yang ni memang dari dulu dah macam ni. Itu yang seronoknya berniaga dengan Shaklee ni! Lagi-lagi untuk suri rumah yang tidak bekerja dan bergelumang dengan anak kat rumah tu. Memang syok! Tak payah pergi ke pejabat pos pun! Online jek dari rumah. Belikan barang secara online, dan address penerima terus kepada customer kita! So tidak lah perlu terkejar2 nak ke pejabat pos, dengan nak angkut anak lagi, dengan nak ambil anak kat sekolah lagi. Jangan tak tahu ade juga pengedar Shaklee ni duduk luar negara, tapi sales dia semua kat Malaysia tau!

Untuk yang nak buat part time? Huh! Lagi lah senang! Apa yang anda perlu buat hanyalah marketing je tau. Buat blog atau Fanpge dan share aje kebaikan produk. Dan tunggu customer datang. Ambil duit customer dan kita transfer kan ke Shaklee pula! Oh, ini menjurus pula kepada kelebihan yang lain pulakkk!! 

Tak pandai nak buat blog dan fan page? Jangan risau, bila dah register dengan saya, semua tu bukan lagi masalah.. Kena bayar ke? Of Course lah FREE.!!! tak perlu bayar pun untuk belajar buat benda ni semua. Hanya di hujung jari sahaja. Best, mudah dan senang kan. Sambil teman anak tengok cartoon pon bole.. 

4) TAK PERLU MODAL RIBU RIBAN NAK START BISNES!!
Kerana apa? kerana customer dah bayar anda dulu! Barulah anda terus je online dan terus orderkan terus untuk customer anda. Haa, yang tentang consultation, tentulah pengedar yang orderkan ni kene beritahu. Ops, ini jika untuk siapa yang jana pendapatan dari rumah ya!

Jom sertai kami sekarang!

Apa keistimewaan mendaftar dengan saya? Jom baca di SINI

Saya merupakan pengedar Shaklee di Damansara, Sungai Buloh, Gombak dan Taman Tun Dr. Ismail. COD boleh dilakukan di kawasan-kawasan berikut.

Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp : 012-2570456
Instagram : AmanieHassan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...