Saturday 10 December 2016

Tips Memilih Produk Yang Bebas Paraben

Sblm kenal shaklee ni manalah cik am tahu dan amik tahu apa benda alah paraben2 nih. Dulu lepas spm rajin jgk beli2 mekap.. alah time tu mana ada duit so beli ajelah yg murah2 asal cantik2 kalernya... pas je kenal shaklee banyak produk shaklee yg "PARABEN FREE". Rupanya paraben ni blh sebabkan kanser.

pengedar shaklee bandar sri damansara


Paraben bukan aje ada dlm produk kosmetik, tapi ada jugak dalam makanan, ubat2, shampoo, ubat gigi kebanyakkannya ada paraben. Biasanya dorg akan guna lebih dr 1 paraben utk setiap 1 produk. Paraben ni bahan pengawet yg antikulat dan antibakteria. Jadi bila guna paraben utk produce product, produk tu akan jadi tahan lebih lama jangka hayatnya bukan secara semulajadi. 

Walaupun kita pakai dikulit, tapi badan kita boleh meresap paraben tu masuk dlm badan kita. Apalagi kalau yg makan ubat2 atau supplement2 yg ada paraben, mmg 100% directly lah masuk dlm badan. Preggy mommies kena extra alert skit lah pasal benda2 ni. Nk kaler2 rambut pon hold dulu. 

Tahun lepas cik am ada beli 1 foundation yg ada 4 tones tu. Beli online jelah. Sampai2 je telek kat blakang skali ada methylparaben. Terkubur hasrat nak rasmi. Skrg rasa mcm dah lama gilak tak mekap. Minat tu pon dah tenggelama sbb suami pon xsuka. 😁😁😁 jd bila majlis kawen org lain sakan mekap kita pakai bedak compact ajelah. Sib baik pengamal vitamin c, xdelah horror sgt rupanya xmekap.. 😂😂

Ikhtiar gaya hidup lebih sihat bersama shaklee. Say yes to 
✔Paraben free
✔Chemical free

Of course cik am pilih shaklee way. 

Cik Am adalah pengedar shaklee bandar sri damansara. Untuk COD produk shaklee di bandar sri damansara adalah di shell bandar sri damansara bersebelahan dengan kedai makan baragas atau mana2 lokasi yang dipersetujui oleh kedua2 belah pihak.

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.    

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Vita World Shop  
HP : 0122570456
IG : nooramanie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...