Saturday 10 December 2016

Cara Pilih Supplement Yang Selamat

Landmark study shaklee yg pertama kajian yg dibuat oleh 3 golongan iaitu org yg ambil supplement brand lain, org yg tak ambil apa2 supplement dan mereka yg ambil supplement shaklee lebih dr 20 tahun. Hasilnya org yg ambil supplement brand lain lebih berisiko tinggi utk dapat penyakit kronik berbanding mereka yg tak ambil apa2 supplement. Sangat mengejutkan. 


pengedar shaklee bandar sri damansara

Kebanyakkan kajian dibuat utk jangka masa pendek. Sebab tu ada produk yg berani clain "kurus dlm 3 hari" " cantik dalam 7 hari" dan sebagainya. Sedangkan penyakit ambil masa yg lama utk terjadi. Tapi bagaimanapun tetap juga bergantung kpd pemakanan dan gaya hidup disekeliling yg mempengaruhi tahap kesihatan seseorang.

Sesapa yg ambil supplement mesti akan rasa sedikit sebanyak boleh elakkan penyakit2 bahaya yg kronik, tapi disebabkan kurangkan kefahaman mengenai supplement, supplement pon boleh jd racun pd diri sendiri. Buktinya? Landmark study shaklee sendiri dah buktikan. Change the brand can change your life. 

Ayuh bertukar kearah yg lebih sihat dan selamat bersama shaklee. Kalau nk amik vitamin lain, cuba minta landmark study brand tu. Sbb kita nakkan jaminan yg kita tak tempah penyakit dikemudian hari. 

Cik Am adalah pengedar shaklee bandar sri damansara. Untuk COD produk shaklee di bandar sri damansara adalah di shell bandar sri damansara bersebelahan dengan kedai makan baragas atau mana2 lokasi yang dipersetujui oleh kedua2 belah pihak.

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.    

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Vita World Shop  
HP : 0122570456
IG : nooramanie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...