Monday 19 December 2016

Siapa Dr. Forrest C.Shaklee Sebenarnya?

Ari2 dok up produk shaklee, arini up 1 pasal pengasas shaklee sapa die nih. 

Of course lah orgnya sgtlah hebat, sehebat produk yg diciptanya sendiri. Kalau tak manakan mampu survive hidup 2 kali dari penyakit yg tiada ubatnya bak kata doktor yg merawatnya. Dgn izin Allah juga. 



Kalau company lain habiskan berjuta2 utk marketing, tapi shaklee habiskan berbillion2 utk bayar kpd distributor yg berkongsi kebaikan shaklee. 

Tatkala company lain menggunakan bahan2 sintetik, tapi shaklee "back to the nature" 

“ saya tidak memperkecilkan profesion sebagai seorang doctor perubatan, akan tetapi kami adalah dua bidang yang berlainan, Mereka dilatih untuk merawat penyakit, akan tetapi saya berminat untuk membina kesihatan” - Dr. Forrest C. Shaklee

Say yes to the nature. better you, better world.

Cik Am adalah pengedar shaklee bandar sri damansara. Untuk COD produk shaklee di bandar sri damansara adalah di shell bandar sri damansara bersebelahan dengan kedai makan baragas atau mana2 lokasi yang dipersetujui oleh kedua2 belah pihak.

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.    

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Vita World Shop  
HP : 0122570456
IG : nooramanie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...