Saturday 10 December 2016

Keistimewaan Pencuci Muka Nutriwhite Yang Sangat Awesome

Baru je pakai pencuci muka ni bulan lepas.. dok tengok bnyak sgt aih testi yg best pasal pencuci muka nutriwhite ni aisehhh.. tak tahan godaan.. 😅😅 best yakmat pencuci nih. Dikala bnyk bebenar local product yg jd isu skrg nih, rasa seram sejuk plak nk guna. So sudahnya cik am pilih the safe way guna nutriwhite shaklee. 


pengedar shaklee bandar sri damansara

Cleanser ni die mencuci dgn lembut tambah2 tang mata tu biasa kan pedih, tapi nw ni tak pedih langsung. Sel2 kulit mati abis disental.. kulit pon jadi lg cerah dan tak kusam dek daki dan sel yg mati tu. lepas bilas mmg kulit akan rasa fresh,,moist, lembut dan tegang sungguh.. 

Cleanser nw ni bau die more to seaweed. Maksudnya bau asal ingredient die so takdelah pewangi2 tambahan dan bahan kimia yg boleh merosakkan kulit. 

Say yes to the nature. Better you, better world. 

Cik Am adalah pengedar shaklee bandar sri damansara. Untuk COD produk shaklee di bandar sri damansara adalah di shell bandar sri damansara bersebelahan dengan kedai makan baragas atau mana2 lokasi yang dipersetujui oleh kedua2 belah pihak.

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.    

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Vita World Shop  
HP : 0122570456
IG : nooramanie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...