Monday 19 December 2016

Cara Untuk Sentiasa Bermotivasi Dalam Perniagaan

Setiap dari kita yang meniaga mesti akan ada tulang belakang atau pendek katanya insan terdekat yang sentiasa beri sokongan kat kita saat kita susah atau pon senang. Tak kiralah suami ke, anak ke, ibubapa ke, jiran tetangga ke masing-masing ada kisah tersendiri. Kalau takde sekalipun mesti ada push factor atau big why kenapa kita nak buat bisnes ni sampai berjaya. Kalau down, ingat balik push factor tu, insyaAllah tak lama nak layan down tu. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Dalam bisnes biasalah ada up and down. Ada hari baik ada hari tak berapa baik. Bila ada hari tak berapa baik, tanya dgn suami kasi cik am buat shaklee dak. Sbb sblm ni cik am tak penah tanya atau minta izin dr die pon nk buat shaklee. Lgpon die mmg tau cik am buat shaklee dr zaman blm kenal die lg. Sblm kawen pon die ada cakap "nak buat shaklee tak kisah. Nak sampai master pon masterlah. Tapi priority tetap kat rumahtangga, suami dan anak2". Bila die jawab die kasi cik am buat shaklee tanpa pikir panjang (diikuti beberapa syarat) Ya Allah haii seronoknya rasa. Lain benar rasa feeling tuh. skrg ni bila kata nk cod, nk g amik barang, pinjam duit modal, mintak tolong pos barang, nk g branch mmg die bagi dan temankn cik am. 

Actually cik am pon suka dok citer ngan die sbb die dah banyak experience dlm bisnes segala mcm jenis bisnes sampailah yg 1 ni skrg. Apa yg cik am xtau cik am tanya, apa yg die xtau, nak tanya pendapat die tanya cik am. Apa2 marketing yg die buat blh la cik am apply. Kikiki nak jugak cik am bz menjawab pm customer mcm die... 

Say yes to the nature. better you, better world.

Cik Am adalah pengedar shaklee bandar sri damansara. Untuk COD produk shaklee di bandar sri damansara adalah di shell bandar sri damansara bersebelahan dengan kedai makan baragas atau mana2 lokasi yang dipersetujui oleh kedua2 belah pihak.

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.    

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Vita World Shop  
HP : 0122570456
IG : nooramanie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...