Monday 12 December 2016

Resepi Memikat Hati Suami Versi Cik Am

Setiap orang mesti ada hobi masing2 kan. Walaupun kita semua bekerja, tidak kiralah sama ada bekerja makan gaji atau buat bisnes sendiri, pastinya akan ada hobi. 

Macam Cik Am walaupun sibuk bershklee, tapi tetap ada hobi suka masak sebenarnya. Walaupun skill memasak baru belajar lepas kawen tahun lepas, boleh la masak mana2 yg berkenan dihati. Mostly ikut selera suami ngan abg armee lah. Ikut selera mummy kan mummy je la yg mkn banyak.. hahaha so far boleh je la masak makanan melayu, western, baking cake, buat kuih... dari masak nasik jd bubur zaman blajar dulu, lama2 practice boleh la boleh laa.. 



First menu yang cik am masak lepas kawin ialah sambal sardin. Tu pon nasib baiklah ada pak cik google dapat ambil resepi. Letak kentang masak kejap je. Time nak makan kentang tu keras giler sebab tak masak. hahaha. Suami nak ambil hati die kata "willing to cook is better than langsung tak nak masak dan tak nak belajar masak. Tak pandai tapi rajin masak dan nak belajar masak is enough" ecececeee sampai sekarang kawen nak masuk 2 tahun dah masih tak leh lupa. hahaha

Cik Am rajin jugak beli buku2 resepi masakan untuk try resepi2 baru. Tapi suami punya favourite tetap lah jugak ayam masak merah, ayam masak lemak cili padi, ayam kurma dan kari ayam. Western pulak fettucini carbonara, macaroni baked cheese, kek forever chocolate cake. 

Btw uols boleh jengah di facebook Cik Am iaitu Noor Amanie dan lihat album Dari Dapur Mummy Maira untuk lihat menu2 yang Cik Am masak untuk suami dan anak. Baby food untuk baby maira pon ada. 

Cik Am adalah pengedar shaklee bandar sri damansara. Untuk COD produk shaklee di bandar sri damansara adalah di shell bandar sri damansara bersebelahan dengan kedai makan baragas atau mana2 lokasi yang dipersetujui oleh kedua2 belah pihak.

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.    

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Vita World Shop  
HP : 0122570456
IG : nooramanie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...