Thursday 7 April 2016

Kanser Payudara Tahap 3 Boleh Sembuh - Testimoni Vivix

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua. 

Saya doakan semoga kita semua diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan dan diberkati hidup di dunia dan akhirat. 

3 tahun lepas, sepupu saya yang berumur 18 tahun dengan tetiba terkena penyakit yang berkaitan dengan saraf. Separuh badannya hampir tidak berfungsi termasuklah otak. Pelbagai ikhtiar dibuat untuk merawat penyakit tersebut termasuklah vivix. Sekarang alhamdulilah, dah kembali normal kurang dari 2 tahun. 

Jika nak dikata penyakit datang bersama dengan peringkat umur, sekarang tidak lagi. Yang belasan tahun, dengan sistem pertahanan badan dan sel2 badan yang boleh dikatakan masih terlalu baik pon boleh terkena, apatah lagi yang sudah berusia. Semoga kita semua dilindungi daripada penyakit2 yang berbahaya. 

Harini saya nak berkongsi mengenai seorang akak yang menderita kanser payudara. Dari kanser tahap 3 sampai dah tak sanggup nak teruskan hidup betapa sakitnya menanggung, alhamdulillah dengan izin Allah hilang kanser sampai doktor pon tak dapat detect. 

pengedar shaklee bandar sri damansara


pengedar shaklee bandar sri damansara
"Assalamualaikum...pagi ni Marsha nak share satu sharing dari akak ni (dalam gambar pakai tudung hitam)  yang menderita Breast Cancer stage 3. Beliau bagi sharing masa di branch KL beberapa hari lepas. Dia cerita pengalaman dia kena breast cancer. Subhanallah dia pernah menderita cancer sampai dia give up nak hidup. Satu hari dia meracau menangis. Nurse ambik anak dia tunjuk. Puan kena kuat demi anak puan ni. Sejak situ la dia kuat untuk terus berjuang untuk terus bersemangat melawan sakit dia ni. Dia buat kimo. Effect kimo tangan dia habis naik bijik2 dan mmg buruk.Pernah dia habis sebulan 6k beli mcm2 jenis produk utk hilangkan. Tp makin teruk.Kemudian dia tergerak hati nak try vivix atas suggestion.
Jadi dia cuba. Amazingly, Sebulan dia amik vivix tangan dia yg bijik tu hilang bersih dia cakap. Pastu suami dia rasa Mcm amazing sgt ngn produk shaklee dan terus beli supplemen lain2 Mcm garlic, vita c dan lain2.Dan dia cerita lagi,ni masuk bulan ke 4 dia amik shaklee dan bila dia g cek masa appointment dengan doktor, kanser dia hilang. Doktor X dpt detect dah. Bila dengar sharing beliau masa tu rasa Ya Allah dengan izin MU semua tak mustahil. Dengan izin Allah, vivix membantu beliau melawan balik sel2 kanser tu. Pesanan sebelum beliau habis sharing dia suggest amik vivix untuk cegah sebab dia dah rasa sakitnya alami breast cancer ni. Alhamdulillah syukur happy for her. Lepas ni memang vivix tak skip dah...insyaAllah."

pengedar shaklee bandar sri damansara
pengedar shaklee bandar sri damansara

pengedar shaklee bandar sri damansara

Link berkaitan

Dengan pembelian Vivix TWIN PACK pada bulan ini anda akan dapat :
  1. Keahlian percuma
  2. Penghantara percuma
  3. Bonus tunai yang akan dimasukkan kedalam akaun bank anda terus pada bulan hadapan
Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...