Saturday 6 February 2016

Ubat Kurus Paling Berkesan Di Musim Kenduri

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

Happy Chinese New Year dan selamat bercuti kepada semua. Saya doakan kepada semua yang balik ke kampung semoga selamat perjalanan pergi dan balik. banyakkak bersabar, saling bertolak-ansur dan bertimbang rasa semasa diatas jalan raya. Biasalah cuti2 macam ni ramai yang balik kampung jadi jalan pon akan jadi sesak secara luar biasa. 

Bila cuti maksudnya banyaklah kenduri kan. Gulai kawah sini, gulai kawah sini. Wahh sedapnya. Lama rasanya tak makan nasi kenduri. Kawan2 saya hampir 80% masih study lagi. Kawan2 husband pulak semua dah kahwin. hahaha 

Makan pon makan juga ye.. tapi jangan lupa pasang perisai siap2 kat badan tu. Takdelah seminggu cuti lemak naik 10kg. Bekalan dari kampung gitu katakan. takmau takmau ye... Tak elok, tak sihat dan tak muat baju.. Ni dia perisainya.. insyaallah mujarab, berkesan, selamat dan puas hati. 

kurus badan dengan cepat dan berkesan

Set ini merupakan set 3B iaitu Buang, Bakar dan Bina. 

1. BUANG 
  • Herb Lax dan Alfalfa bertindak sebagai ejen detoks yang akan buang segala toksin2 dalam badan. Yang lama yang baru yang termendap yang tersorok semua dia kasi buang habis licin bersih. Toksin yang banyak dalam badan akan menyukarkan untuk vitamin memberi kesan pada badan kita ye. Jadi jangan pelik kenapa makan vitamin tapi takde kesan apa2. So sebelum ambil vitamin apa2, make sure detoks badan dulu. Kasi bersih badan, usus, perut semua, baru ambil yang lain. 
2. BAKAR 
  • Lecithin dan Omega Guard akan bakar segala lemak yang ada dalam badan. Lecithin akan mengelmulsi lemak iaitu pecahkan lemak2 ke partikel2 yang lebih kecil dan bawa terus ke usus untuk dibuang. Manakala omega pulak terus bakar, langsung takde tolak ansur timbang tara lagi dah. Jadi gabungan kedua2nya sangat cepat seperti jet terbang ke angkasa lepas. 
3. BINA 
  • Cinch Shake Mix pula akan BINA tisu2 yang rosak dan pelihara otot semasa proses pembakaran lemak berlaku supaya tidak rosak yang akan menyebabkan kulit menggeleber selepas kurus. Dah kurus mestilah nak badan fit, pejal, anggun dan cantik kan. Kurus tapi menggeleber buat apa. Sama jugak tak cantik. Cinch akan membuang inci2 yang tidak diperlukan, bakar lemak yang berlebihan dan pelihara otot supaya untuk pastikan badan kita solid dan fit. 
Tips 
  1. Pastikan minum air putih secukupnya ya. Kalau tak boleh 8 gelas, minum 3 liter sehari. hihi Minum air putih dengan banyak akan membantu vitamin bertindak balas dengan cepat dan boleh kurus cepat tau. 
  2. Senaman tanpa diet yang baik, tiada penurunan berat badan berlaku. Tapi, diet yang betul tanpa senaman, badan akan kurus. Kalau nak gempak dan cepat, diet yang betul, supplement yang berkesan, bersenam sikit2. insyaALLAH misi berjaya. 
Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah. 

kurus badan dengan cepat dan berkesan

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

kurus badan dengan cepat dan berkesan

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...