Monday 29 February 2016

Testimoni Tingatkan Kesuburan dan Hamil Dengan GLA

Assalamualaikum dan salam hari Isnin. Selamat kembali bertugas dan bekerja kepada semua. Saya doakan semoga segala urusan kita hari ini dipermudahkan olehNya. InsyaALLAH amin. 

Sementara tunggu anak balik dari sekolah, sempat lah saya nak sharing satu testimoni mengenai GLA Complex. Alhamdulillah setelah mengamalkan gla, masalah period tidak teratur, kesuburan dan juga menapause jumpa jalan keluar. Dengan kuasa dan izin Allah juga, produk shaklee hanyalah sebagai asbab. Tapi walau bagaimanapun kita sebagai manusia kenalah sentiasa berikhtiar dan berusaha untuk merawatnya. 




Bagi mereka yang ingin tingkatkan kesuburan dan bercadang untuk menambah bilangan ahli keluarga tetapi ada masalah period tidak sekata, perlu betulkan kitaran haid terlebih dahulu. Apabila period dah regular, barulah merancang untuk hamil lagi kerana period yang tidak regular sangat sukar untuk hamil. 

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

hilangkan stretch mark selepas bersalin

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

hilangkan stretch mark selepas bersalin

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...