Monday 30 March 2015

Jeragat Di Muka Kini Tiada Lagi

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Masalah jeragat boleh dikatakan ramai je yang ada masalah ni. Terutamanya bagi mereka yang selalu terdedah dengan cahaya matahari, golongan ibu-ibu, dan mereka yang sudah mengnajka ke usia 30an ke atas. Persoalannya adakah jeragat ini boleh hilang? Pastilah boleh. Dengan penggunaan produk kecantikan luar dan dalam shaklee, jeragat di muka tiada lagi. Sangat berkesan malah memberikan kulit wajah yang cantik berseri, halus, mulus dan gebu tanpa sebarang cela.

Untuk penjagaan secara luaran
  1.  Ultimate Protection Whitening Lotion - Kaya dengan pati botani seperti Mulberi untuk mencegah kerosakan kulit kesan daripada sinaran cahaya matahari dan Mountain Arnica untuk menghilangkan radang kulit, pelembap yang bertindak untuk melindungi kulit daripada kesan-kesan memudaratkan akibat cahaya matahari dan membantu membina daya ketahanan kulit terhadap kerosakan persekitaran.
  2. Spot Whitening Treatment - Memperbaiki kesan-kesan matahari serta jeragat kulit dengan cepat, kuasa pencerahan botani dihasilkan daripada pati Likuoris dan Peony yang amat bernilai disebabkan kesannya dalam mencerahkan, melindungi serta menghilangkan radang kulit, Cats Claw menegangkan kulit, vitamin c aktif membawa kecerahan yang baru untuk kulit yang membuatkan kulit lebih halus.
jeragat dimuka kini tiada lagi
Ultimate Protection Whitening Lotion
jeragat dimuka kini tiada lagi
Spot Whitening Treatment
Untuk penjagaan secara dalaman disarankan untuk mengambil Set Jeragat Shaklee


Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

hilangkan stretch mark selepas bersalin

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

hilangkan stretch mark selepas bersalin

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...