Wednesday 22 June 2016

Mudahnya Berbisnes Shaklee

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Selamat bercuti kepada warga Selangor. Harini buat aper? Kemas rumah? Shopping raya? Masak special2? Apa2 pon semoga dipermudahkan segala urusan ya. 

Harini Am nak sharing betapa mudahnya berbisnes Shaklee. Buat bisnes shaklee sekarang senang je. Sumenye dari rumah. Yang penting ada handphone, ada internet dan paling penting kena ada RAJIN. kalau senang tak rajin pon tak boleh jugak kan.


Ada order masuk jer kita click2 jer shaklee2u. Paling best hari cuti pon order masuk, boleh terus order online je. Modal serendah Rm65, tak memerlukan sid untuk simpan stock, tak payah pergi pejabat pos, tak perlu ngadap pc ke fon 24jam, tak perlu hadap jammed, tak perlu berhujan berpanas. Sume shaklee settlekan.

Sambil2 uruskan rumahtangga, layan anak layan suami, tengok anak membesar depan mata tanpa miss any moment tapi pada masa yg sama tiap2 bulan ada income masuk hasil usaha sendiri tanpa perlu harapkan duit dari suami dan tanpa keluar rumah pon.

Best kan. Sape yg nak join sy buat home based bis ni blh contact sy ya. Part time ke full time sume boleh. Yang penting kena rajin dan konsisten kekalkan momentum berbisnes. Okay?

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...