Thursday 1 February 2018

Cara Tambah Pendapat Sampingan Untuk SuriRumah


Ramai tak surirumah sepenuh masa yang sedang mencari peluang perniagaan yang boleh dilakukan dirumah?

Sambil-sambil jaga anak, jaga suami, kemas rumah, masak dan lain-lain, dapatlah  juga duit sampingan selain dari duit yang suami bagi setiap bulan kan. Bila ada duit sampingan sendiri ni, boleh la kita bantu ekonomi suami sedikit sebanyak, nak beli barang sendiri tak perlu minta dengan suami, nak belanja suami dan anak-anak makan sempena birthday ke apa, tak perlu berkira-kira duit cukup ke tak cukup atau tak perlu guna duit allowance yang suami bagi. Mesti rasa lebih bahagia dan seronok sebab boleh bayar pakai duit sendiri. 

Cik Am nak share satu peluang bisnes kepada semua surirumah sepenuh masa, yang bukan surirumah tapi nak ada pendapatan sampingan pon boleh juga buat. Iaitu bisnes Shaklee.

KENAPA SHAKLEE?

1. MODAL YANG MURAH
  • Bukan modal beli stock simpan kat rumah ya, tapi modal untuk register sebagai distributor Shaklee. 
  • Sekarang ni yuran pendaftaran Shaklee Rm69.90 sahaja. 
  • Dah register sebagai ahli Shaklee, boleh terus dapat beli dengan harga ahli semua barang-barang Shaklee.
2. BISNES ON THE GO
  • Sekarang Shaklee dah ada sistem online. Asalkan you ada handphone, internet dah boleh buat bisnes Shaklee kat mana-mana pon you berada. 
  • You dok tengah goreng ikan pon boleh update IG, sambil suap anak makan pon boleh update facebook, anak tidur you boleh update blog atau buat vlog YouTube. 
3. TAK PERLU BELI STOCK BERIBU
  • Bila you dapat customers, customers you akan bayar sesiap kat you, barulah you order di shaklee2u. 
  • You tak perlu keluarkan modal sendiri terlebih dahulu untuk beli stock dan simpan kat rumah. Terutamanya bagi surirumah yang kurang berkemampuan dari segi kewangan, mana nak cari duit buat beli stock kan.
  • Jadi, you cuma perlu order bila customers you dah buat payment ke account you. Customer pon akan dapat stock yang fresh, bukan stock yang lapuk bawah katil. huhu 
4. TAK PERLU POS SENDIRI
  • Bisnes Shaklee boleh dikatakan you sebagai dropship lah. You buat marketing, you cari customers, bila customer dah bayar, you order di website, dan company yang akan uruskan urusan pengeposan ke customer you.
  • So you tak perlulah nak pergi branch beli stock, pastu balik packing parcel lagi, isi form postage, beratur kat poslaju pulak nak hantar parcel ke customer. 
5. 3C SHAKLEE TAWARKAN
  • CASH. Cash Shaklee akan terus masukkan dalam account you bila you cukup minimum point iaitu 150UV setiap bulan. Setiap 15hb bulan depannya, Shaklee akan terus masukkan dalam account bank you. Kalau you nak dapat side income yang banyak, kenalah usaha dengan lebih banyak lagi kan.
  • CAR. Car bonus Shaklee akan berikan dalam bentuk cash juga. You nak buat apa nak car bonus tersebut, depends kat you la. Sama ada you nak apply loan nak beli kereta ke, you nak beli barang rumah ke, you nak pergi travel ke, you nak simpan ke, semua boleh. Dan amount car bonus ni juga infinity. Maksudnya boleh berubah. Makin banyak you dapat point, makin banyaklah you akan dapat. Kalau combine dengan cash bonus, memang banyaklah you akan dapat.
  • CONVENTION. Ini pula adalah percutian percuma dalam dan luar negara bertaraf 5 6 bintang yang Shaklee akan berikan secara percuma. Makan, penginapan, luggage, kalau musim winter shaklee akan berikan baju sejuk dan sebagainya. You cuma perlu bawa duit untuk shopping saja. You pon boleh pilih sama ada nak pergi negara oversea yang lain atau nak buat umrah. 
So, best tak bisnes shaklee ni? Mudah tak?

HOW TO START?

Once you dah register membership dengan Cik Am, you akan dapat
  1. Guidance macam mana nak start bisnes Shaklee
  2. Marketing tools seperti poster, testimoni, product guide
  3. Group support bisnes yang sentiasa akan motivate you untuk berbisnes
  4. Group untuk belajar buat blog
  5. Group untuk belajar buat Intagram


Berminat untuk jadi sebahagian dari surirumah bergaji?
Nak jadi surirumah yang mampu membantu ekonomi keluarga?
Nak jadi surirumah yang bebas berbelanja tanpa berkira-kira?

Hubungi Cik Am untuk kita sama-sama tingkatkan taraf ekonomi kita. Its better late than never. 

Cik Am merupakan pengedar shaklee yang aktif di Bandar Sri Damansara dan di seluruh Malaysia. 

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 


pengedar shaklee damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Shaklee Sri Damansara
0122570456
HP : 0122570456
IG : @shakleedamansara_amanie
@shakleeby_amanie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...