Wednesday 25 October 2017

Cara Mudah Jana Pendapatan Dengan Blog

Pengedar shaklee bandar sri damansara

Harini Cik Am buat kelas untuk anak-anak didik Glorious Team fokus mengenai cara mudah jana pendapatan dengan blog. Blog salah satu medium online bagi mereka yang buat bisnes selain daripada facebook, instagram, youtube dan juga twitter. 

Setiap medium ada tekniknya yang tersendiri supaya kita dapat jadikan ia sebagai medium untuk dapatkan keuntungan. Bukan semata-mata syok sendiri.

Pengedar shaklee bandar sri damansara

Jadi harini Cik Am ajar mereka cara mudah jana pendapatan dengan blog melalui teknik penulisan dalam blog, cara cari keyword, cara buat tajuk yang dicari semua orang, cara letak gambar, cara letakkan blog dalam first page search engine seperti google, cara buat call to action, dan banyak lagi tips and tricks yang dikongsikan.


Pengedar shaklee bandar sri damansara

Berminat nak jadi salah seorang dari Glorious Team? Nak belajar macam mana nak dapatkan duit hanya dengan update blog? Jangan lupa contact Cik Am ye.

Cik Am adalah pengedar Shaklee yang aktif di Damansara.

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 


pengedar shaklee damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
0122570456
HP : 0122570456
IG : @shakleedamansara_amanie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...