Wednesday 4 October 2017

Tips Atasi Masalah Kulit Kusam Dengan Berkesan

Banyak sangat tips untuk atasi masalah kulit kusam dengan berkesan seperti amalkan gaya hidup yang sihat, minum air putih secukupnya, mengambil pemakanan yang berkhasiat, cuci muka sekurang-kurangnya 2 kali sehari, kurangkan stress, gunakan pelembap muka, pilih produk kecantikan yang organik dan sesuai dengan kulit muka, bersenam dan banyak lagi.

Cik Am kongsikan tips atasi masalah kulit kusam dengan berkesan dari seorang kawan Cik Am dengan menggunakan kaedah secara dalaman dan semulajadi. 

pengedar shaklee bandar sri damansara


[KULIT MAKIN SIHAT DAN TIDAK KUSAM LAGI SEJAK AMAL VITAMIN SHAKLEE]

Saya Che Ku Nor Hidayah Che Ku Long.
Kehidupan saya mula berubah setelah ambil vitamin Shaklee. Dulu kulit muka saya gelap, kusam, dan sunburn. Pernah juga beli produk skincare, tapi muka je putih, tangan masih gelap. Malangnya, bila saya berhenti pakai produk tu, kulit muka mula kusam dan timbul jerawat halus.

Macam-macam cara saya cuba pakai bedak compact dan foundation, tapi nampak tak rata. Dan tona kulit saya nampak tak sekata. Stress juga, malu nak pergi kelas dan kuliah. Tapi terpaksa la hadapinya.

Sampai la satu hari, saya jumpa Shaklee dan nekad untuk cuba selepas tengok banyak testimoni berjaya. Saya amal Vitamin C, GLA Complex, ESP.

Kulit saya dah lain selepas amal vitamin Shaklee. Nampak makin sihat dan susah nak naik jerawat. Selain itu, kulit saya juga dah cerah sekata.

pengedar shaklee bandar sri damansara

Antara kesan lain yang saya dapat, saya makin sihat. Migraine saya dah makin berkurang juga. Saya ada masalah migrain dari sekolah rendah lagi. Bergantung dengan ubat tahan sakit biasanya. Tapi lepas ambil vitamin Shaklee, Ostematrik dan B Complex, Migraine saya dah tak teruk macam dulu lagi.

Syukur saya ditemukan dengan Shaklee. Saya sangat suka kesan Shaklee dan ia telah mengubah kehidupan saya lebih sihat dan cantik semulajadi.

Untuk kawan-kawan pembaca di blog Cik Am yang mengalami masalah kulit kusam, jangan lupa untuk amalkan tips atasi masalah kulit kusam dengan berkesan ni ya. 

Cik Am merupakan pengedar shaklee yang aktif di Bandar Sri Damansara dan di seluruh Malaysia. 

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 


pengedar shaklee damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
0122570456
HP : 0122570456
IG : @shakleedamansara_amanie
@shakleeby_amanie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...