Wednesday 9 November 2016

Cara Buang Toksin Dalam Badan Dengan Cepat

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

Korang tau ke pasal "program detox cara shaklee" nih? '

Haaa... meh sini nak bgtau. Ada org tak tau yg kita perlu detox kan tubuh kita. Kenapa? Sebab walaupun kita rasa sihat tetapi ada bahan yg bersembunyi dalam tubuh kita, iaitu TOKSIN dan toksin nih mcm2. bukan dri yg kita makan je. Tapi dari yg kita guna, kita sapu ke kulit, kita hidu, kita sentuh.


Dan lama-kelamaan, bila toksin nih dah bermaharajalela dalam tubuh.. mula lah tubuh kita nih dah tak berfungsi seperti yg sepatutnya. 


Detoc cara Shaklee nih ada beberapa jenis iaitu Detox Parasit, Detox Logam, Detox Usus, Detox Hati dan Detox Seluruh Badan. Haaa... banyak kan? Pilih je yg mana satu idaman kalbu. Tapi kalau buat semua, lagi bagus. 

Kalau rasa tubuh tuh cepat letih, selalu sembelit, suka makan makanan yg manis, susah nak tidur, kulit kusam, berjerawat... itu tandanya banyak toksin dalam badan. Jadi, bawak2 lah ber DETOX. Tak rugi pun. 

Nak cuba DETOX CARA SHAKLEE ?

Meh kontek saya. Saya akan bagi jadual makan dan jenis vitamin untuk program detox ni.

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Vita World Shop  
HP : 0122570456
IG : nooramanie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...