Thursday 3 November 2016

20 Tanda Badan Banyak Toksin

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

20 TANDA BADAN ANDA BERTOKSIK TINGGI. 

Bila badan banyak toksin, memang kita akan rasa badan kita sesuatu sangat. rasa macam berat, lemau, lesu, cepat penat, selalu pening, dan sebagainya. Cara paling cepat badan kita bertoksin adalah melalui pemakana. Faham ajalah makanan sekarang macam2 sangat. Bukan setakat fesyen je hipster, makanan pon ikut hipster skali. Laksa berkalaer2 macam2 jenis warna ada. takutnya tengok apalagi nak makan. 

Mari kita tengok antara2 statement dibawah ni, anda tergolong dalam golongan yang mana dan berapa banyak yang anda ada. 

pengedar shaklee bandar sri damansara
  1. Saya selalu merasa lemah, letih dan tidak bersemangat.
  2. Saya mempunyai masalah untuk fokus dan menumpukan perhatian terhadap sesuatu.
  3. Saya mudah mendapat selsema
  4. Saya kadangkala mengalami masalah nafas berbau.
  5. Hidung saya selalu merasa tersumbat dan berkahak
  6. Saya mempunyai masalah bau badan yang kurang menyenangkan sekiranya tidak menggunakan deodorant.  
  7. Saya kerap merasa kembung, ‘angin’ atau penghadaman yang tidak baik terutamanya selepas makan.
  8. Saya mempunyai lingkaran gelap dibawah mata atau ‘eye bag’
  9. Saya mudah mendapat alahan atau allergi, eczema, jerawat atau psoriasis.
  10. Saya mempunyai masalah berat badan yang susah nak diturunkan.
  11. Saya kadangkala tidak membuang air besar setiap hari
  12. Saya kerap sakit-sakit badan.
  13. Saya selalu mengalami masalah bengkak atau sembab.
  14. Nak bangun pagi pun rasa letih sangat, walhal cukup tidur.
  15. Saya kuat makan. Craving makanan manis je
  16. Period saya pun kadang datang, kadang tak datang. Bercelaru. Rasa tak macam perempuan normal kadang-kadang.
  17. Saya kencing pun tak lawas. Kalau terbatuk tu kadang2 terkencing sekali.
  18. Kepala saya pun asyik sakit je. Migrain.Kerja banyak. Mudah Stress.
  19. Kulit saya pun dah nampak kusam.Kedut-kedut halus dah mula ada.
  20. saya susah nak tidur malam/insomnia
So anda ada berapa 'YA?' 

Kalau anda ada lebih dari 5 "YA", cik am cadangkan anda ambil set detox untuk buang segala toksin dalam badan. Bila badan banyak toksin, supplement yg kita ambil tak akan bagi sebarang kesan. sebab itu pentingnya untuk detox dulu. Bagaimana caranya? Klik DISINI

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Vita World Shop  
HP : 0122570456
IG : nooramanie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...