Tuesday 4 October 2016

Ikhtiar Period Tak Teratur Dengan Vivix

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

Entry kalini saya akan berkongsi mengenai masalah yang mungkin juga dianggap biasa oleh kaum wanita, tapi kalau dibiarkan mungkin juga akan memberikan kesan terutamanya bagi mereka yang belum berkahwin dan bagi mereka yang sedang berusaha untuk mendapatkan cahaya mata. 


Period yang tak regular adalah tanda tahap kesuburan seorang wanita itu. Sebabnya bila kita merancang untuk hamil, kita akan mengira waktu subur kita berdasarkan tarikh kita period. Begitu juga untuk kita mengesahkan kehamilan kita berjaya atau tidak adalah dengan mengira hari period kita delay atau lambat seperti biasa. 

Pregnancy test biasanya akan dibuat seminggu atau 2 minggu kita miss period. Possibility untuk hamil adalah tinggi jika kita mempunyai period yang teratur tiap2 bulan. Tapi sekiranya kita period 2 3 bulan, dan tak tentu pula darah yang keluar agak sukar lah sebenarnya untuk kita merancang kehamilan. 

Saya sangat sarankan supaya ikhtiar dan berusaha dahulu untuk regularkan period. Bila period dah teratur setiap bulan, insyaALLAH tinggi peluang untuk hamil. Dengan izinNya juga. Kita manusia hanya mampu untuk merancang dan menyerahkan segalanya kepada kehendak Allah mana yang baik bagiNya adalah terbaik bagi kita. InsyaALLAH. 

Saya ingin kongsikan testimoni mengenai salah seorang dari customer kami yang ikhtiar dengan vivix untuk masalah period beliau yang tidak teratur. 


Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...