Friday 1 May 2015

Cara Mendapatkan Vitalea Dengan Percuma

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

Selamat Hari Buruh kepada semua pekerja di seluruh Malaysia. Shaklee makin lama makin gila plak offer. Bulan ni merupakan ulang tahun ke-100 Vitalea. Jadi, Shaklee telah buat pengumuman untuk memberikan vitalea secara percuma kepada sesiapa sahaja yang berminat malah bulan ini juga merupakan peluang keemasan bagi mereka untuk join member shaklee sebab akan dapat hadiah multivitamin yang memang terbaik. Kalau tak terbaik takkanlah boleh tahan sampai 100 tahun ye dak.?
shaklee bagi vitalea percuma
Klik untuk imej besar
Bagaimana caranya nak dapatkan vitalea secara percuma dari Shaklee? 
  1. Daftar ahli Shaklee RM69 untuk seumur hidup 
  2. Buat pembelian produk shaklee walaupun 1 produk sahaja. Produk shaklee paling murah pon zinc complex RM33.75 untuk 120tabs. 
  3. Tunggu barang sampai depan rumah 
Lepas daftar ahli, shaklee akan pos starter kit. Dalam starter kit tu ada semua panduan mengenai produk, mengenai bisnes plan shaklee, info mengenai syarikat shaklee dan juga senarai harga produk2 shaklee. 

Paling best bila dah jadi ahli, 
  • Walaupun beli untuk makan sendiri, kalau cukup uv (point setiap produk), 15hb bulan depan akan dapat cash bonus bergantung kepada banyak mana uv kita pada bulan tu. 
  • Boleh beli dengan harga ahli la.. kawan2 ke saudara nak beli boleh pakai id yang sama. Jimat sampai 25% tau daripada harga biasa. Silap2 bulan depan dah boleh balik modal yang guna masa nak daftar ahli tu. Syoknya laaa.. 
Saya merupakan pengedar Shaklee di Bandar Sri Damansara. Untuk belian secara online, klik DISINI.

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Shaklee Independent Distributor 

Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 012-2570456
Instagram : @amaniehassan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...