Saturday 2 May 2015

Kempiskan Perut Dan Buang Toksin Dalam badan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

Hari ini saya nak share testimoni Herb Lax. Biasanya saya akan cadangkan Herb Lax kepada bakal pembeli saya untuk mencuci usus dan membuang toksin dalam badan terlebih dahulu. Ini kerana kalau banyak toksin dalam badan, akan menyebabkan supplement yang diambil sukar untuk bertindak balas dengan badan. Kesannya, susah untuk melihat kesan dari pengambilan vitamin tersebut. Jadi kita tengok bagaimana herb lax bertindak membuang toksin dalam badan dan mengempiskan perut yang buncit walaupun badan kurus. 

Ini adalah antara beberapa testimoni dari mereka yang telah mengambil Herb Lax 

Saya merupakan pengedar Shaklee di Damansara, Sungai Buloh, Gombak dan Taman Tun Dr. Ismail.
Klik untuk imej besar 
Saya merupakan pengedar Shaklee di Damansara, Sungai Buloh, Gombak dan Taman Tun Dr. Ismail.
Klik untuk imej besar
Saya merupakan pengedar Shaklee di Damansara, Sungai Buloh, Gombak dan Taman Tun Dr. Ismail.
Klik untuk imej besar
Saya merupakan pengedar Shaklee di Damansara, Sungai Buloh, Gombak dan Taman Tun Dr. Ismail.
Klik untuk imej besar
Herb Lax berfungsi dengan :
  • Membersihkan najis yang tersekat
  • Meransang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam badan 
  • Membantu masalah sembelit 
  • Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi mengempiskan perut 
  • Membantu dalam menganjalkan perut 
Bagi mereka yang tidak pernah mencuci usus, saya cadangkan ambil herb lax. Toksin yang banyak dalam badan akan menyebabkan penyakit lain seperti penyakit kulit, tumor, asma, demam, tekanan darah tinggi, dan pelbagai lagi kerana toksin yang paling banyak berada di usus. 

Saya merupakan pengedar Shaklee di Bandar Sri Damansara. Untuk belian secara online, klik DISINI.

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Shaklee Independent Distributor 

Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 012-2570456
Instagram : @amaniehassan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...