Thursday 30 April 2015

Kesan ESP Yang Sangat Mengujakan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

Hari ni saya nak share mengenai kesan pengambilan ESP lepas 2 tin ESP saya minum. Terus terang memang sangat mengejutkan especially dari segi berat badan. Berat badan saya tak pernah pon cecah 47kg. Biasanya sekitar 48-49kg macam tu je. Tapi, lepas je ambil esp, berat saya cecah 47kg. Ini adalah hasil apabila pada masa yang sama juga saya juga menyahut cabaran no food challenges. Ini adalah berat saya pada hari ketiga. 

kurus dengan esp sahaja
Klik untuk lebih jelas

Ini adalah list junk food yang saya pantangkan selama 21 hari. Nanti hari ke21 saya kongsikan hasilnya ye. 
  • No biscuits or cookies
  • No cake, donuts or muffins
  • No candy
  • No pastry
  • No chocolates 
  • No white bread
  • No ice cream
  • No fast food
  • No chips
  • No soda
Bergantung 100% supplement atau pil-pil kurus yang lain untuk kurus memang tak akan berkesan. Makanan tambahan adalah pembantu untuk mempercepatkan lagi proses penurunan berat badan disamping mengamalkan pemakanan seimbang dan diet yang sihat. Jadi, bolehlah kurus dengan sihat. Kita semua tahu junk food ni tak elok kalau diambil selalu kan dan boleh menyebabkan kanser. So, tak rugi pon kalau tak makan. 

Bagi yang ingin kurus tapi tak mampu nak ambil produk banyak2, saya cadangkan ambil je esp. Buatkan kita bertenaga, cergas, kenyang dengan segera, at the same time berat turun dengan sendirinya. 

Ini adalah kebaikan yang terkandung dalam 1 tin esp. Saya telah pun merasai shaklee effect dengan esp. Anda? 

kebaikan esp
Klik untuk lebih jelas
Saya merupakan pengedar Shaklee di Bandar Sri Damansara. Untuk belian secara online, klik DISINI.

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Trusted Healthy & Beauty Consultant

Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 012-2570456
Instagram : @vitaworldshop1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...