Friday 25 April 2014

Turunkan Kolestrol Secara Semulajadi

 Assalamualaikum.. 

Tahun lepas Shaklee telah memperkenalkan produk baru iaitu CoQHealth Plus untuk penjagaan kesihatan jantung khususnya. Tahun ini, pada bulan 6 ketika majlis National Conference 2013/2014.. 

Jadi, tahun ini Shaklee telah memperkenalkan produk baru iaitu Phytocol-st khusus untuk rakyat Malaysia yang sememangnye suka mengambil makanan berlemak setiap hari, dan sekaligus menyumbang kepada masalah kolestrol tinggi dalam badan yang memberi kesan kepada masalah jantung. 

ubat turunkan kolestrol dalam badan


Haa jangan tak tahu Malaysia memang terkenal dengan negara yang paling tinggi obesiti dan kolestrol. Kita termasuk tak dalam golongan macam ni? Kalau termasuk jugak, jom ambik phytocol-st untuk keluar daro golongan ni. Bahaya woo.. 


ubat turunkan kolestrol dalam badan


Produk ini pasti akan menjadi killer produk bagi merekay yang menghidapi paras kolestrol yang tinggi dan susah untuk diturunkan. Jadi, ini adalah masa dan peluang terbaik untuk mengawal paras kolestrol yang membahayakan kesihatan. 

ubat turunkan kolestrol dalam badan
  • Inilah rupa phytocol-st yang bakal dilancarkan lagi 2 bulan dari sekarang. Manfaat utama phytocol-st ialah membantu menghalang penyerapan kolestrol dan merendahkan paras kolestrol LDL (kolestrol jahat). 
  • Dibuat dengan campuran phytostrerols yang didapati secara semulajadi dalam tumbuh-tumbuhan, buah-buahan, sayur-sayuran dan bijirin
  • Menyediakan 2,000mg phytosterols tumbuhan yang diperlukan setiap hari 
  • Phytosterols tumbuhan telah terbukti secara klinikal lebih daripada 80 kajian untuk menurunkan kolestrol LDL
  • Menyediakan 100% keperluan harian phytosterols dicadangkan oleh Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) 

ubat turunkan kolestrol dalam badan

Cara pengambilan phytocol-st adalah sebelum makan, kerana ianya berfungsi untuk blocking segala lemak dan kolestrol. Jadi, phytocol-st ni memang wajib ada dalam beg walau kemana pon pergi sebab setiap hari berbagai jenis makanan kita makan, kenyang tak kenyang pon makan juga kan. Sp, prevention is better than cure. 


ubat turunkan kolestrol dalam badan


Pagi-pagi dah makan nasi lemak, so memang sangat bagus la kan adanya phytocol-st ni. Memandangkan produk ni belum dikeluarkan lagi, boleh booking siap-siap dengan saya untuk dapatkan phytocol-st ni. 

ubat turunkan kolestrol dalam badan

Mampu tak kita nak ambil makanan berikut dalam masa 1 hari untuk mendapatkan fitostrerol yang mencukupi? Tak larat mak nak makan 70 keping grain bread tiap-tiap hari. So better telan je phytocol-st ni kan. Mudah, cepat dan berkesan. 

ubat turunkan kolestrol dalam badan

Isitimewanya produk Shaklee kerana ianya 100% semulajadi tanpa kesan sampingan untuk jangka masa panjang. 

Saya merupakan pengedar Shaklee di Bandar Sri Damansara. Untuk belian secara online, klik DISINI.

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Trusted Healthy & Beauty Consultant

Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 012-2570456
Instagram : @vitaworldshop1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...