Wednesday 23 April 2014

Manisnya Ukhuwah Fillah (Master Celebration)

Assalamualaikum.. 

Hari ni saya nak jamu mata dengan gambar je la bole tak? hehe. Gambar semasa saya pergi Master Celebration  my super duper upline iaitu Master Azrin dan Master Azmie. So pretty young women with beautiful daughter and charming husband. 

noor amanie hassan


Inilah the beauty on that day. Her name is  Azrin Mohd. Ni ikut nama facebook. hehe.. First time say jumpa mamarin time kat Sabah sempena OSF Family Gateway. Ni kali kedua jumpa dan dilantik menjadi usherer semasa Mascel beliau. love u mama.. 


noor amanie hassan

Ni lah die rupa i time jadi usherer.. kekeke. Time ni tengah rushing nak naik pegi ballroom untuk set up registration family OSF. Sempat lagi posing. heee

noor amanie hassan

This is Fantastic Four yang dilantik oleh mamarin untuk menjadi usherer on that day. 3 isteri orang, i je anak dara you.. Seronok i sorang je yang muda, sebab menjadi kesayangan semua orang.. alhamdulillah. 

noor amanie hassan

Ni first time jumpa dengan Master Hadhatina and the cute baby Am. 

noor amanie hassan

Our master diaraikan oleh master-master yang lain. 

noor amanie hassan

Ni pulak PM Lyna Noh. I blajar blogging dengan die la. Da banyak kali jugak jumpa face to face dengan akacan ni. Kecik je orangnye, orang kelate jugak nih. So kami speaking klate lah. 

noor amanie hassan

Finally, nilah my OMS group. 

Jujurnya, memang sangat best Mascel ni. Actually pada hari tu saya pergi 2 master celebration iaitu master Fatihanum dan juga master Azrin. So saya dapat dua ilmu on that day. Once dah jadi Master, untuk kita punyer master celebration, shaklee akan berikan kebebasan kepada kita untuk pilih location, makanan, decoration and everything yang kita nak. Best kan. So next year title master gonna be mine. In Sha ALLAH.. 

Pendapatan tahunan seorang master adalah tidak kurang daripada RM600,00.. Haaa banyak kan. So, sesape yang berminat untuk menjadi ahli shaklee, berdaftarlah menjadi ahli shaklee sekarang. Sesungguhnya langkah bijak untuk masa depan. Hidup sihat, kewangan stabil, hutang selesai. 

Saya merupakan pengedar Shaklee di Damansara, Sungai Buloh, Gombak dan Taman Tun Dr. Ismail. COD boleh dilakukan di kawasan-kawasan berikut.

Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp : 012-2570456
Instagram : AmanieHassan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...