Friday 3 August 2018

Cara Dapatkan Facial Cleanse And Firm Device Rm900 Dengan Percuma

Pernah tak anda tengok alat yang digunakan untuk mencuci muka? Kalau sebelum ni pernah guna alat untuk mencuci muka di Guardian atau Watson dengan harga kurang dari Rm5, bulan ni Shaklee nak bagi device facial cleanse and firm secara percuma je tau.



Sebab Youth Device ni almost sama dengan Foreo. Foreo kalau anda nak beli harga dia RM900 tau. Tu baru device sahaja. Ni Youth Device you dapat PERCUMA sahaja dengan setiap pembelian Youth Set! 


Bulan ni promosi FREE YOUTH DEVICE untuk set :  

1. Renew & Maintain Set


2. Intensive Treatment & Repair Set


Kalau anda beli Youth Set, anda akan dapat semua di bawah ini & paling best dapat PERCUMA YOUTH FACIAL CLEANSING & FIRM DEVICE! 

🦋 Youth Cleanser
🦋 Youth Toner
🦋 Youth Moisturizer Sunblock SPF50
🦋 Youth Serum
🦋 Youth Night Cream Light or Rich
🦋 Youth Radiance C+E (terdapat set intensive & treatment sahaja)

🎁 PERCUMA Shaklee Membership 
🎁 PERCUMA Consultation
🎁 PERCUMA YOUTH FACIAL CLEANSING & FIRM DEVICE!
🎁 Postage included 
🎁 Cashback RM90+

Best ke Youth Cleansing Device ni? Meh Cik Am share apa kelebihan Youth Device ni 😍👇


💐 UNISEX - Both you and your husband boleh guna sekali.

💐 WATERPROOF - Jangan risau kena electric masa guna untuk basuh muka sebab Device ni memang 100% Kalis Air! Takkan masuk air dalam Device ni.

💐 EASY TO CLEAN - Sangat mudah nak basuh Youth Device ni. You tak payah sental ke apa, just lalukan Device bawah paip air untuk bersihkan.

💐 COMPACT & CONVENIENT - Device ni memang sebesar tapak tangan je tau. So sangat senang masuk handbag je kalau nak bawa pergi travel or anywhere. Sangat praktikal!

💐 MULTIPURPOSE - Bukan takat untuk basuh muka je tau, device ni boleh digunakan untuk back massage (stimulate breastfeeding), urut bahu, urut leher, lembutkan tumit kaki & siku, kurangkan selulit dan banyak lagi! Pelbagai kegunaan tau!

💐 USB RECHARGEABLE - Tak pakai battery ye, so jangan risau tiba-tiba device meletup ke apa 😆 Recharge je guna USB, lagi senang & selamat! Sekali charge, tahan 4-5jam.

💐CLEANSING & FIRMING BRUSH - Ada flexible brush kat atas Device ni yang membantu untuk membersihkan kulit kita dengan lebih mendalam! Brush ni juga membantu untuk melembutkan kulit and memudarkan kesan garisan halus dan kedut di muka kita 😊 Bila kulit kita dikenakan getaran berfrekuensi perlahan secara berulang, ini akan membantu melancarkan pengaliran darah, which menjadikan kulit lebih tegang & elastik!

💐 4-LEVEL INTENSITY - Ada Cleansing Mode & Anti Aging Mode. And ada 4 level tekanan getaran you boleh adjust according to your preference.

💐 FOOD-GRADE SILICONE - Kenapa Shaklee guna food-grade silicone untuk produce Youth Device ni? Why bukan plastik je? Actually dalam plastik, ada bahan kimia dan toksin berbahaya yang boleh mendatangkan kanser, penyakit imun dan banyak lagi kepada tubuh badan kita. Food-grade silicone adalah jauh lebih sihat, selamat untuk kita dan juga alam sekitar! Dengan diperbuat daripada Food-grade silicone, Youth Device ini tidak akan keras, terkopek, kering atau reput over time! Ianya sangat tahan lasak, bebas kimia (NO BPA/Latex), tidak berbau, sangat ringan dan boleh dikitar semula. 

💐 REMOVE WATERPROOF MAKEUP - Bukan takat cuci kulit kita dengan mendalam, Youth Device ni boleh digunakan untuk remove waterproof makeup. Dekat mata pun boleh guna. 

Haaa best ke tak?

Sangat berbaloi kan..

Produk Youth memang dah terbukti berkesan dan kesan sangat hebat, sekarang tambah pula with Youth Device yang akan meningkatkan lagi kehebatan kesan produk Youth. Tunggu apa lagi? Grab yours now!


Cik Am merupakan pengedar shaklee yang aktif di Bandar Sri Damansara dan di seluruh Malaysia. 

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

pengedar shaklee bandar sri damansara


Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Shaklee Sri Damansara
0122570456
HP : 0122570456
IG : @amanie_shakleedistributor

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...