Wednesday 10 May 2017

Cara Turunkan Power Rabun Dalam Masa 5 Minggu Sahaja

Rabun terbahagi kepada 2 jenis iaitu rabun dekat dan rabun jauh. Rabun jauh dimana seseorang tidak boleh melihat sesuatu benda dengan jelas pada jarak yang jauh, begitu juga dengan rabun dekat, mereka tidak dapat melihat sesuatu perkara pada jarak yang dekat dengan jelas. 

Ada beberapa cara untuk merawat masalah rabun seperti 
  1. Memakai cermin mata
  2. Menggunakan contact lens
  3. Pembedahan lasik

Cik Am nak kongsikan satu kisah dimana Cik Mashidayu yang mengalami masalah rabun jauh dari tingkatan 3 lagi, power rabun semakin bertambah dari 100 ke 375, tapi dengan mengamalkan vivix hanya dalam 5 minggu sahaja, power rabun turun kedua2 belah mata. Amazing kan. 

Jemput baca.

POWER RABUN SAYA MENURUN HANYA DALAM MASA 5 MINGGU

Assalamualaikum.

Nama saya Siti Mashidayu. Saya ingin berkongsi dengan anda kisah mengenai mata saya.
Saya mengalami masalah mata iaitu rabun jauh sejak dari tngkatan 3. Kerana saya amat gemar membaca buku dan menonton televisyen. Rabun saya bermula dengan power 100 dan sekarang bertambah hingga menjadi 375.

Setelah 5 minggu saya amalkan Vivix sebanyak 2 hari sekali, setengah sudu. Saya merasakan perubahan yang amat ketara pada mata saya. Setiap hari saya sakit kepala. Saya dah tak boleh pakai cermin mata saya lebih dari 2 jam. Kalau tidak, saya akan sakit kepala, mata saya berat dan pening-pening.

Kerana tak tahan sangat, saya pergi lagi berjumpa optometris. Doktor disitu membuat ujian test mata pada saya sebanyak 2 kali, kerana menyedari ada sesuatu yang terjadi pada mata saya. Setelah dikaji, rupanya masalah pening saya berkaitan dengan power mata yang tidak serasi.

Rupa-rupanya power saya sudah menurun sebanyak 50 belah kiri, dan 50 juga belah kanan. Alhamdulillah saya terkejut sangat kerana amat tidak menyangka, selama ni saya beranggapan, bila dah rabun susah nak turun. Makin menaik ada lah. Rupa-rupanya tidak sama sekali.


pengedar shaklee bandar sri damansara


Saya amat bersyukur dan sekarang saya dah tukar cermin mata baru dan masih mengamalkan pengambilan vivix untuk bebas dari cermin mata dan untuk kesihatan dalaman saya.

Sekiranya anda mengalami masalah rabun yang sama seperti Cik Mashidayu, boleh huungi Cik Am untuk mencuba vivix untuk mengatasi masalah rabun ya. 

Cik Am adalah pengedar Shaklee yang aktif di Bandar Sri Damansara. 

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Vita World Shop  
HP : 0122570456
IG : nooramanie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...