Thursday 17 December 2015

Mencari Set Kehamilan Yang Menjimatkan?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.. 

Bila disahkan mengandung ramai bakal-bakal ibu yang agak keliru untuk memilih set kehamilan yang terbaik kan. Walaubagaimanapun, tetap juga kena pilih yang bersesuaian dengan budget. 


Ini adalah antara beberapa vitamin yang saya ambil sepanjang kehamilan. Saya juga mengambil ESP dan apabila kandungan sudah mencecah 13 minggu, saya mula ambil Omega Guard. Vitamin yang diatas ini adalah vitamin yang paling basic lah untuk kehamilan. 

Kali terakhir saya membeli Vitamin C, B-Complex dan juga Vitalea adalah semasa kandungan saya memasuki usia 4 minggu. Ostematrix kena beli setiap bulan sebab kalsium perlu diambil 4 biji setiap malam sebelum tido. Sekarang usia kandungan saya 20minggu barulah saya order lagi sebab masih ada lagi sedikit yang tinggal. Risau dah habis nanti kang dah takde vitamin nak makan. Dah pregnant ni vitamin tak boleh suka2 skip tau.. kena makan setiap hari walaupun lambat. 

4 beradik ni ada 120tablet 1 botol.. Melainkan Ostematrix, vitamin2 tersebut akan tahan untuk 4 bulan. Hanya perlukan 1 tablet setiap hari. Bagi mereka yang ada masalah darah rendah, digalakkan untuk mengambil Vitalea 2 biji setiap hari tak kiralah sama ada pregnant atau pun tidak. Sebab vitalea bukanlah vitamin untuk orang yang pregnant ajer. Yang tak pregnant pon boleh amalkan kerana Set Asas Shaklee mengandungi Vitalea, Vitamin C dan juga B Complex. 

Omega Guard pulak 1 botol ada 90 kapsul. Bagi ibu yang mengandung hanya perlukan 1 kapsul sahaja setiap hari. Jadi omega guard tu pon dah jimat untuk 3 bulan. Tapi omega guard kena stop ambil bila kandungan dah masuk 8 bulan sebabnya omega guard mencairkan darah. Bila bersalin nanti risau darah susah untuk berhenti. ESP pula saya sendiri yang amalkan boleh guna untuk 2 bulan. Bagi saya, ianya memang sangat berbaloi, murah dan terbaik. Dan doktor gynae saya sendiri pon bersetuju yang produk shaklee bagus dan teruskan je dengan Set Kehamilan Shaklee yang saya consume sekarang. 


Saya merupakan pengedar Shaklee di Bandar Sri Damansara. Untuk belian secara online, klik DISINI.

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Trusted Healthy & Beauty Consultant

Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp/Telegram : 012-2570456
Instagram : @vitaworldshop1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...