Thursday 22 May 2014

Shaklee Lain Dari Yang Lain?


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Sejak terlibat dengan perniagaan Shaklee, macam-macam perkara saya dengar dan belajar daripada ramai orang, terutamanya prospek la. Tapi itu semua proses pembelajaran dan juga ilmu tambahan kepada saya apabila berhadapan dengan situasi yang sama.


Memandangan Shaklee ada beberapa produk makanan tambahan, ianya disalahanggap sebagai ubat. Suka untuk saya jelaskan mengenai benda ni. Seperti yang kita semua sedia maklum, dan bagi yang belum tahu sini saya kasi tahu ya, produk Shaklee berasaskan unsur semulajadi. Bukan sahaja vitaminnya yang semulajadi, malah botol vitamin juga menggunakan unsur semulajadi. Ubat pula kandungannya adalah sintetik, kimia dan campuran lain yang memberikan kesan dengan cepat. Walaupun pelbagai produk menggunakan ahan sintetik di seluruh dunia sama ada dalam penghasilan makanan tambahan, produk kecantikan dan lain-lain, ramai pengguna memilih untuk menggunakan produk yang berunsurkan semulajadi kerana sedar bahawa produk sintetik berkemungkinan besar membawa kesan sampingan yang buruk. Tetapi Shaklee adalah semulajadi dan pihak Shaklee memberikan jaminan selama 3-9 bulan untuk mendapatkan kesan hasil pengambilannya. Walaubagaimanapun, tidaklah kesemua makanan tambahan Shaklee mengambil masa dalam tempoh tersebut. Sebagai contoh, Advanced Jointh Health Tablet memberikan kelegaan kepada sendi dalam tempoh 5 hari sahaja. Set migrain seperti Ostematrix dan B-Complex pula memberikan kelegaan dalam masa 1 hari apabila diambil ketika migrain.




Shaklee bukan sahaja mengeluarkan produk makanan tambahan, terdapat juga produk pembersihan seperti Basic H iaitu pencuci serbaguna, produk kecantikan seperti pembersih muka Nutriwhite dan Enfuselle, penapis air Get Clean, dan juga elektronik seperti penapis udara Air-Source. Sebagai contoh, kaum ibu menggunakan Basic H untuk pelbagai fungsi seperti merendam botol susu, mengemop lantai, membasuh lampin, bayi yang menghidapi eczema jenis basah dan kanak-kanak demam panas dan sebagainya. Ianya selamat untuk keluarga, kediaman dan juga kesihatan.

Dunia sekarang manusia yang sudah berumur pun nak kelihatan muda jelita sentiasa, yang dah beranak pinak pon nak figure macam anak dara, pada masa yang sama inginkan organ dalaman berfungsi dengan baik tanpa sebarang masalah dan penyakit yang berbahaya. Shaklee telah mengeluarkan produk Vivix dan Collagen Powder untuk mengelakkan penuaan, mengekalkan kesihatan yang berpanjangan dan merawat penyakit yang berbahaya. In Sha ALLAH.. Bagi mendapatkan figure seperti anak dara sunti, adanya program pengurusan berat badan dengan Cinch Shake Mix dimana ianya membantu membuang lemak yang berlebihan, inci-inci yang tidak diperlukan dan juga mengekalkan otot yang pejal supaya kulit tidak menggeleber dan melandut apabila kurus. Lengkap kan? 

Jadi, ini adalah kenapa Shaklee menjadi fenomena sehinggakan ada sahaja produk yang out of stock kerana terlajak laris dan terbukti keberksanannya. Kepada mereka yang telah menggunakan produk-produk Shaklee sama ada makanan tambahan, pembersih rumah Get Clean, produk kecantikan Nutriwhite dan juga Enfuselle, hanya mereka yang tahu akan kehebatan kesan Shaklee dalam hidup mereka. Bagi yang belum mencuba, lakukan perubahan dan amalkan gaya hidup sihat dan GO GREEN.!! 


Saya merupakan pengedar Shaklee di Bandar Sri Damansara. Untuk belian secara online, klik DISINI.

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Untuk mendapatkan produk Shaklee, hubungi saya di talian berikut :

Your Shaklee Independent Distributor 

Shaklee ID : 1003214 
E-mail : vitaworldshop@gmail.com 
FB Page : Vita World Shop 
Call/SMS/Whatsapp : 012-2570456
Instagram : @amaniehassan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...