Monday 24 July 2017

Cara Atasi Masalah Sukar Membuang Dengan Berkesan Dan Selamat

Sebenarnya Cik Am sendiri sebelum ni memang jenis yang sangat susah nak membuang. Manusia normal akan membuang setiap hari. Tapi Cik Am seminggu sekali pon belum tentu sekali membuang. Haaa teruk kan. Boleh imagine tak berapa banyak toksin dan parasit berkumpul kat dalam usus tu sebab makan kemain banyak tapi kemain susah lagi nak membuang.


pengedar shaklee bandar sri damansara

  • Kulit kusam
  • Cepat stress
  • Jerawat naik 
  • Badan berbau
  • Sembelit
  • Sakit kepala
  • Cepat penat
  • Nafas berbau
  • Berat susah nak turun
Cik Am adalah pengedar Shaklee yang aktif di Bandar Sri Damansara. 

Bila jarang membuang, toksin pon akan banyak berkumpul dalam badan kita. Bila banyak toksin dalam badan, akan datang beberapa masalah kepada kita seperti
Tapi, itu dulu. Sekarang Cik Am dah bebas dah dari masalah sukar membuang ni sejak amalkan produk shaklee. Cik Am percaya ramai sebenarnya yang ada masalah sama seperti Cik Am kan. Apa yang Cik Am buat untuk masalah ni ialah dengan mengambil Herb-Lax dan juga Ostematrix. Kedua2 ni memang sangat2 membantu melawaskan.


pengedar shaklee bandar sri damansara
Herb Lax salah satu ejen detox. Biasanya kalau customers Cik Am yang first time nak try shaklee, Cik Am akan suggestkan untuk ambil Herb Lax sekali untuk detox dan buang segala toksin dalam badan. Bila badan kurang toksin, vitamin akan mudah diserap oleh badan. Once ambik Herb Lax ni in 24jam u akan terus ke toilet. Flush segala jenis benda yang dah lama terperam yang sepatutnya dibuang dah lama dah. 

Tapi Herb Lax ni tak sesuai diambil untuk preggy mommies. Untuk preggy mommies yang mengalami masalah sembelit dan sukar membuang, boleh ambik Ostematrix.


pengedar shaklee bandar sri damansara
Bukan preggy mommies pon boleh ambik oste ni. Sebab ia adalah kalsium. Ostematrix ni biasanya diambil sebelum tidur. Esok pagi u bangun u akan flush dulu dengan sangat mudah dan sangat puas. 

Percaya tak Cik Am kata u ada sembelit, u jarang membuang, tapi bila u rasa nak membuang tapi najis u keras, berketul2, dan u buang sikiiit je, memang rasa tak puas dan perut rasa tak sedap kan? haaaa so kalau u ambik oste dan herb-lax ni, memang u akan membuang dengan sehabis2nya. Najis u pon lembut, u tak perlu push too hard untuk membuang sampai jadi buasir. 

Untuk mereka yang ada masalah sukar dan jarang membuang, boleh cuba dapatkan produk shaklee ni okay. 

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Vita World Shop  
HP : 0122570456
IG : nooramanie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...