Friday 3 March 2017

Cara Untuk Suri Rumah Tambah Pendapatan

Assalamualaikum dan selamat hari Jumaat.

Lepas seminggu berkampung kat rumah Cik Am, arini family Cik Am mak, abang dan adik bongsu dah balik kampung. Datang KL sebab hantarkan kakak yang dapat mengajar kat sekolah menengah di KL selepas beberapa tahun habis belajar dan menunggu tawaran kerja. Alhamdulillah dah dapat. Settle.

Cik Am pula alhamdulillah rezeki jugak dapat jadi fulltime housewife jaga anak2, suami dan rumahtangga dengan kudrat dan tenaga sendiri. Tahun ni masuk tahun kedua Cik Am. 


Pengedar shaklee bandar sri damansara

Ingat balik masa Cik Am jadi fulltime housewife agak best pada mulanya. Tapi lama kelamaan rasa macam bosan yang teramat sangat. Rasa macam takde life sungguh hidup. Huhu

Untuk isi masa lapang yang ada dan untuk hilangkan rasa bosan sementara tunggu suami balik kerja, Cik Am fokus balik untuk buat bisnes shaklee. Mudahnya bisnes shaklee ni sebab boleh buat secara online je. Tak perlu keluar rumah pergi branch ke, pergi poslaju ke, pergi cod ke, pergi mana2lah. Marketing secara online di fb, ig dan blog secara konsisten sahaja. Kalau ada customer nak beli shaklee, Cik Am just order dekat shaklee2u je. Segala urusan pos shaklee yang akan uruskan. Tak perlu keluarkan modal pon. Customer dah bank in duit baru order. Memang takde risiko kena tipu ke, rugi ke, stock tak habis dll. Mudah kan.


Pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekarang dengan bertambahnya seorang lagi ahli keluarga memang sangat2 memerlukan Cik Am untuk buat shaklee dengan lebih serius lagi. Bukanlah apa yang disediakan oleh suami tak mencukupi, cukup malah melebih2 lagi alhamdulillah. Tapi yelah kan orang kata dari dok saja2 scroll sini sana, buang masa buang data tak datangkan manfaat eloklah buat sesuatu. Ada keperluan peribadi tak perlulah nak minta dengan suami selalu kan. Haaaa gitu.

So apa yg Cik Am harapkan semoga bisnes Shaklee Cik Am makin berkembang, networking makin besar, team makin kuat, bonus pon makin gemuk insyaAllah. 

Ramai yang kata ramai sangat dah orang jual shaklee ni. Sebelah rumah saya ni pon ada orang jual shaklee. Sedara saya pon ada yang jual shaklee. Kawan2 kat ofis saya pon ada yang jual shaklee. Takpe jangan risau. Masing2 ada bahagian rezeki masing2. Yang penting kita kena sentiasa berusaha sebaik mungkin. Siapa yang usaha lebih dia dapat lebih. 


Pengedar shaklee bandar sri damansara

Ada disini surirumah sepenuh masa? Jom join Cik Am untuk tukar status dari surirumah biasa kepada surirumah bergaji luarbiasa. Boleh terus klik DISINI untuk pertanyaan untuk menjadi pengedar shakl

Cik Am adalah pengedar Shaklee yang aktif di Bandar Sri Damansara. 

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Vita World Shop  
HP : 0122570456
IG : nooramanie

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...