Tuesday 20 September 2016

Dah Tak Perlu Tukar Puting Susu Dengan Kerap Lagi

Assalamualaikum dan selamat petang.

Bagi ibu2 yg ada anak minum susu dalam botol mesti selalu sangat ada masalah nak mencuci botol susu terutamanya puting tu. Betol tak? Kalau terlambat basuh ke sangat cepat jadi kuning puting tu. Dengan kerak susu yang melekat lagi memang menambahkan lagi kerumitan dan mencucinya tu.



Lepas guna Dish Wash Concentrate untuk basuh puting susu alhamdulillah dah takde lagi dah masalah nak cuci puting botol. Paling menjimatkan sebab dah tak payah tukar puting kerap sangat dah.

Dish wash concentrate ni sangat sesuai untuk ibu2 yang ada masalah tangan sensitif tambah2 bila bab2 mencuci pinggan, membasuh peralatan dapur dan aktiviti mencuci yang lain sebab dish wash ni tanpa bahan kimia dan semulajadi. Selain dari guna untuk membasuh botol susu dan puting, boleh juga digunakan untuk membasuh peralatan mengepump, peralatan memasak, basuh pinggan dan sebagainya.



Paling mengujakan dish wash ni sangat pekat dan boleh tahan sampai setengah tahun tau. Sebotol 16oz hanya RM28 sahaja. Memng sangat mampu untuk dimiliki oleh ibu2 atau mereka yang kulit sensitif.

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...