Sunday 21 August 2016

Hidup Mati Syarikat Shaklee Dihujung Tanduk

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Selamat berhujung minggu semua. Arini Am nak kongsikan kisah hebat mengenai landmark study produk shaklee.

Sejak 2004, Roger Barnett sangat komited dengan Shaklee, dia sangat yakin produk shaklee memang outstanding dalam Amerika. Roger Barnett sendiri melakukan kajian, nak tahu, betapa bagusnya shaklee, sebab ianya berlaku pada anak beliau Spencer Barnett yang kembali sihat dari asma, hanya dengan menukar pencuci di rumah mereka kepada yang lebih natural, iaitu Basic-H.

50 tahun meraikan kejayaan Shaklee bertapak kukuh dalam industri nutrisi, sudah tiba masanya  untuk Shaklee mengambil langkah untuk membuktikan  produk mereka ini betul-betul selamat, jadi  kajian perlu dilakukan kepada pengguna produk shaklee. Roger Barnett yakin, data saintifik sahaja yang boleh membuktikan produk shaklee adalah yang terbaik dan lebih bagus dari produk lain. Itu matlamat Roger Barnett yang  sangat  jelas.

Dr Gladys Block dari University of California Berkely sangat risau tentang penggunaan multivitamin. Sebagai orang Profesor dalam bidang Epidemiology dan Nutrisi, dia adalah orang yang mencipta piramid makanan, bagi mendidik rakyat Amerika untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik. Dia sebenarnya sangat risau dengan trend yang berlaku di kaca televisyen sana, sebab semua orang  dok promote multivitamin, dan cakap makan supplement akan menjamin kesihatan yang lebih baik. Publication yang dikeluarkan oleh Journal   of the  American Medical Association menyatakan orang dewasa perlu mengambil vitamin untuk hidup lebih sihat.

Gladys Block sangat risau dengan result budaya multivitamin ni sebab ada banyak perkara yang dia tak puas hati dengan hasil kajian tersebut.

Tidak disebutkan vitamin brand apa yang bagus untuk pengambilan orang amerika. Jadi,  kesempatan ini memang boleh dieksploitasi oleh mana mana syarikat untuk menjual vitamin mereka, dengan hanya  memberikan menunjukkan result jurnal tersebut.

Mungkin selepas mengetahui tentang vitamin Shaklee, dan matlamat Roger Barnett  untuk mendapatkan data saintifik tentang kebaikan shaklee. Dr Gladys Block sendiri yang approach Shaklee, untuk melakukan kajian. Ye, kali ini Roger Barnett sangat yakin dan memberi Full Control kepada Dr  Gladys Block untuk melakukan kajian, dengan mengkaji pengamal tegar Shaklee, pengamal multivitamin lain,dan juga yang bukan pengamal multivitamin. Selain Dr Gladys Block mendapat  kuasa penuh. Shaklee nak kajian itu dipublish dalam jurnal peer  review. Ianya sangat penting supaya semua metodologi penyelidikan yang  dilakukan oleh Dr Gladys Block di pantau oleh pihak ketiga, untuk mengukuhkan lagi keputusan yang diperoleh oleh Dr Gladys Block adalah tepat dan meyakinkan.

Shaklee  kena terima keputusan ini seadanya, adakah vitamin shaklee ini sangat bagus, atau vitamin shaklee hanya biasa-biasa saje, sebab semua result akan dipublish oleh Dr Gladys Block.  Jadi kalau result tu tak memihak Shaklee, tentu sekali ianya menjatuhkan martabat Shaklee yang sudah 50 tahun lebih bertapak dalam dunia nutrisi.

Apa result die? View gambar bawah ni ye. 


Dengan adanya landmark study produk shaklee, ramai yang teruja dengan produk shaklee. Ini kerana produk shaklee bukan calang2 produk, bukannya produk buat sendiri, buat research sendiri dan jual sendiri. Keberkesanan dan keselamatan produk shaklee memang ternyata terbaik dan berkesan. Sungguh kami bangga menjadi sebahagian daripada shaklee. Kami sudah. Anda bila lagi? 

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  


pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...