Tuesday 19 July 2016

Healing Crisis Selepas Ambil Shaklee

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Bagi yg baru habis kerja, semoga selamat dalam perjalanan balik ke rumah, dan berhati2 dijalan raya. Banyak2 bersabar merempuh jammed. Bestnya kalau boleh singgah pasar malam dulu. Hehe hobi kami masa keje dulu gitu la nyer.

Okay harini Am nak sharing pasal healing crisis atau namanya proses penyembuhan. Proses penyembuhan ni akan berlaku kepada sesetengah orang apabila first time amik vitamin.




Alhamdulillah Am dulu tak pernah plak kena healing crisis. Ada org mula2 amik vitamin ada yg tak blh tido la, terlebih tdo, rasa lapar sokmo la (bcomplex), panic urine jd kuning oren terang la, naik jerawat tetiba lah, pening kepala la, mcm2.

Tapi tu sebenarnya adalah proses penyembuhan. Badan kita baru nak biasakan. Klau jd mcm tu jgn trus stop, konsisten je amik. Make sure minum air banyak2. Badan kita ni bnyk toksin. Bila masuk benda baru nk buang toksin dlm badan tu, die mengamuk la dlu kejap. Lepas tu okay dah la. InsyaAllah.


Menurut Professor Yoshio Niwa, seorang pakar dalam nutrisi molekul, apabila kita menambahkan pengambilan nutrien, nutrien itu akan bertindak balas dengan oksigen didalam badan. Dan tindak balas ini akan merangsang organ badan bagi menjalankan proses pembersihan, penyingkiran, menggantikan tisu yang lama dengan tisu yang baru dan lain-lain lagi dengan berkesan. Sebagai contoh, anda akan mengalami ruam pada kulit, lebih banyak pergerakan usus, dan ini merupakan satu tanda bahawa badan sedang menjalani proses menyahtoksin. Bayangkanlah sekiranya badan anda seperti besi paip yang berkarat, dan bila anda meletakkan serbuk anti karat atau pencuci paip, banyak karat yang terhakis akan keluar daripada dinding paip tersebut, dan itu akan menyebabkan anda berasa lebih teruk serta banyak kotoran-kotoran yang terdapat di sekeliling paip itu. Tetapi selepas karat itu disingkirkan, paip tersebut akan menjadi lebih baik dan kembali bersih seperti baru.

Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 

pengedar shaklee bandar sri damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...